Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie compo, met aangepaste kleuren, maar zoals de betere fotograaf hierboven al opmerkte, is er inderdaad iets mis met de linkerarm die wat "barbie"-achtig aandoet.
Je hebt een gasmasker vergeten aan te doen om het verhaal compleet te maken.
Mooie kleuren maar door je omzetting is er iets raars gebeurd met je model haar linker arm en been.
haha
ja, Tom heeft hier een punt. Kijk ook eens naar de jas van de jongen, hier ook hetzelfde probleem.
Een ander kleine opmerking misschien; het model vind ik ietsjes onderbelicht. Mocht gerust wat meer belicht zijn waardoor ze ook meer naar voren kwam tov de donkere achtergrond.
Als je een HDR wilt maken met mensen op ,doe je dat beter vanuit 1 RAW foto.
Met meedere foto's is het resultaat natuurlijk ietsje beter , maar je gaat altijd zo'n zaken in je foto hebben zoals bij jouw het geval is omdat mensen zich onmogellijk exact hetzelfde kunnen houden.Dat is vrij essentieel voor een geslaagde HDR te maken.
Tis maar een tip hoor
Mooie compositie, maar ik heb wat problemen met de scherpte... Haar voeten zijn scherper dan haar gezicht precies... Ze zijn ook meer belicht dan het gezicht... Wat jammer is!
Maar zoals ik al zei, mooie compositie en dat is al een groot stuk van het werk
Comment