Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

screaming world

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: screaming world

Mmmm..mmm.mmmm ooi hoor

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
      wanneer iemand in dit geval van 'selecteren' praat, dan weet ik direkt hoe laat het is
      Die wereldkaart dient men eerst te selecteren en nadien komt de rest van de bewerking. Het kan zijn dat jij het anders hebt aangepakt: met layer mask of op een aparte layer alles uitgegomd. Toch komt het op hetzelfde neer, namelijk een deel van de foto gebruiken en de rest niet. Dat is selecteren in de brede zin van het woord, al zie je de walking ants niet
      Last edited by THESIS; 25 juli 2007, 20:26.

Comment

Is dit nu een wereld smurfin ?

Mooi gedaan hoor en origneel idee
        pitteljon.be
        The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
          Die wereldkaart dient men eerst te selecteren en nadien komt de rest van de bewerking. Het kan zijn dat jij het anders hebt aangepakt: met layer mask of op een aparte layer alles uitgegomd. Toch komt het op hetzelfde neer, namelijk een deel van de foto gebruiken en de rest niet. Dat is selecteren in de brede zin van het woord, al zie je de walking ants niet
          vandaar dat ik zei dat je nog niet eens wist hoe het gedaan wordt. Zoiets doe je met de blendingmodes. Dus niks selecteren maar met de blendingmodes spelen, curves, selective color, e.d.

en idd, op sommige plaatsen wel met layer mask, maar dat kun je niet zien omdat die brushes zo soft zijn.

Maar om je een eerlijke kans te geven mag je me wel eens beter vertellen wat je nu eigenlijk opviel ? Want ik snap het nog altijd niet wat jij eraan ziet ?
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Het Midden-Oosten staat er nogal ééndimensionaal op, dus je hebt geen displacement map gebruikt? (het kan natuurlijk bedriegen, gezien zo'n kaart sowieso al vervormd is, dan is het ws ook niet zo noodzakelijk, maar dat stukje springt eruit voor mij, alhoewel...). Gezien ik daar zelf niet veel mee speel, kan ik me niet definitief uitspreken...

Het doet me anders wel denken aan een lesje uit Total Training

@THESIS: LOL Laat mij Apply Image, Blend-If en LAB ook nog in het rijtje zetten om interessante niet-manuele selecties te maken.
            Last edited by maGuy; 25 juli 2007, 22:51.

Comment

@ maGuy : das nu een pientere opmerking die displacement map kwam ik later eigenlijk tegen Dus das één van de dingen die nog beter kunnen (goed gezien hoor)
              --

Comment

Doet me een beetje denken aan de flagfaces op istockphoto: http://www.istockphoto.com/file_sear...tboxID=1105356

Maar heel mooi gedaan hoor.
                Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Voor mij heb je dit mooi voor elkaar gekregen, best knap werk.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                    Doet me een beetje denken aan de flagfaces op istockphoto: http://www.istockphoto.com/file_sear...tboxID=1105356

Maar heel mooi gedaan hoor.
                    idd Vic, daar komt mijn idee van. Maar de mijn zijn beter vind ik

't is trouwens een exclusive, wil zeggen dat die foto's niet op andere sites staan
                    --

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                      Want ik snap het nog altijd niet wat jij eraan ziet ?
                      Wat THESIS waarschijnlijik bedoelt is de outline die je ziet rondom Midden Amerika, Zuid Amerika West Afrika, en nog op enkele plaatsen.
                      Dit zie je bv niet bovenaan Siberie, en nog wel enkel plaatsen.

Comment

Dat is omdat bv Siberië dezelfde kleur heeft als die outlines volgens mij. Die heeft die dus mss ook, maar je ziet hem niet. Al bij al redelijk consequent toch.

Je hebt natuurlijk nog wel een te opvallende verscherpingsoutline ook ernaast die je niet consequent overal ziet...

Comment

knap resultaat
                          Steven

Comment

Wauw! Sjiek idee...

Maar ik zie qua afwerking toch nog 'n paar foutjes:
                            Rondom de mond en onder de kin zie je 'n lichte witte rand.
                            En ook aan de linkerkant van haar gezicht zit 'n randje.
                            Niet dat ik het zou kunnen (absoluut niet)...zou niet eens weten hoe te beginnen.
                            En ik zeg 't enkel maar zodat jij de foto nog meer kan perfectioneren hé.

Maar voor de rest: Wauw, prachtig, magnifiek!!!
                            ~Lieve groetjes, Saskia~
                            Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
                            Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

Schitterend gedaan ...
                              Frank
                              Nikon D800
                              www.fotodigiclub.be

Comment

ik moet nog véél leren zo te zien!..proficiat met de hof-nominatie!
                                Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Working...
                                X