Straatfotografie is een onderdeel waar ik nogal wat moeite mee heb,gewoon omdat ik het niet zo goed durf om mensen zomaar te gaan fotograferen.In Tunesie kan het je gebeuren dat je aangesproken wordt om foto's te nemen (vooral kinderen) en anderen proberen er dan weer munt uit te slaan!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
straatfotografie in Tunesie
Collapse
X
-
straatfotografie in Tunesie
Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!Labels: Geen
-
-
Re: straatfotografie in Tunesie
"Straatfotografie is een onderdeel waar ik nogal wat moeite mee heb,gewoon omdat ik het niet zo goed durf om mensen zomaar te gaan fotograferen." Hey... dat herken ik zeer!!! Als daar nu eens een cursus in was / werd gegeven dan deed ik meteen mee
Ik overigens de 3e het beste.Groetjes, Damiaan.
Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5
-
nr 3 is spontaan, heel goed , en nr 1 is prachtig , in 2 ligt het scherptepunt op de auto wat spijtig is . Zo te zien heb je je niet verveeld op vakantieIk zal ooit zonder fout leren schrijven
Comment
-
Anita,
Je doet het toch maar he - straatfotografie. Ik heb het zelfde probleem ermee.
#1 had de hand met henna tekening er net iets meer opgemogen. Ook is de flits nogal hard hier. Ik weet niet of je de invulflits wat minder had kunnen zetten.
#2 is de scherpte net verkeerd en past de auto niet in de compo. Beter was je net iets meer opzij gegaan en de gevels ipv de auto meegenomen in het beeld.
#3 is spontaan en je dochter staat er ook mee op zo te zien. En nog enkele anderen in de reflectie van de bril.Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
-
Hey, ik ben precies niet de enige hier die wat vrees heeft om andere mensen in dagelijkse situaties te fotograferen
Misschien een zelfhulpgroepje oprichten
Foto 1 heeft hier zeker mijn voorkeur, het zien er gelukkige mensen uit met mooie kledij aan en versieringen op de handen.
Wel jammer dat hier net iets te hard ingeflitst werd en daardoor het wit kleed qua belichting op het randje is.
Maar´t is toch een mooieBD0723BE
Comment
-
ok op straat genomen, maar voor mij alleen de laatste echt straatwerk hoor de anderen geposeerde portretjes.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtok op straat genomen, maar voor mij alleen de laatste echt straatwerk hoor de anderen geposeerde portretjes.
grt,bouk.Groetjes,Anita
Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Comment
Comment