Enjoy the pic,...groetjes, Daniel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
-Gold Glam...
Collapse
X
-
-
Re: -Gold Glam...
Lennert schreef:Misschien kun je met liquify de linkerkant van haar taille wat naar binnen duwen?
...ja, dan zit de virtuele vrouw niet ver weg denk ik....alles kan,ik zou het wel aankunnen in PS,
maar mijn vraag is dan : als je hiermee begint,...waar stop je dan?
En moet ieder model dan in dezelfde standaard "slank,gladde perfecte huid,niet te groot,niet te klein,enz" zitten?
Gewoon een vraagje hier dus....
Groetjes, Daniel
Comment
-
Hey Daniel,
Ik bedoel ook niet je hele model haar figuur aan te passen zodat ze op een barbiepopje lijkt.
Qua contouren is het model zeker niet lelijk! (dat zeg ik ook niet).
Ik probeer te zeggen dat door dit standpunt/pose, de lijnen niet echt tot uiting komen (vind ik).
Het vrouwelijke, wat toch het thema van de foto wilt laten zien,
gaat eerder in het oog springen als het zandlopermodel duidelijker is.
Heel voorzichtig geformuleerd omdat ik je stijl/gevoel i.v.m. met fotografie niet wil tegenspreken
Ik hoop dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen.
Groetjes,
Lennert
Ps: Met jouw toestemming wil ik wel eens een kans wagen
Comment
-
Pracht van een foto, zonder twijfel.
Eén vraagje echter: "Is de "posterizatie" een bewust effect? Of is dit een bijverschijnsel van het resizen?
Wel ik noem het "posterizatie", maar ik weet eigenlijk ook niet zeker of dat het juiste woord is voor de golvingen in de achtergrond.
Comment
-
-
@ leonbidon:wat je als posterisatie noemt,zit eigenlijk wel degelijk in de achtergrond belichting,
maar is wel wat van uiterlijk veranderd door het resizen,
en zoals gewoonlijk ziet het er op een geprinte versie nog iets anders uit.
@lennert: ja, ik begrijp wel wat je bedoeld,en zoals ik zij,alles is wel degelijk mogelijk,....moet er wel aan bijvoegen,
dat het model zich volledig goed voelt bij deze foto,...voor haar persoonlijk moet er niets aan veranderd worden,
en tenslotte is het toch "haar" foto!
Thanks for the comments guys!!!
Daniel
Comment
-
Ik kan beiden begrijpen.
Aan de kant van Lennert kan ik vooral staan wanneer het "gebrek" eerder berust op een ongelukkige hoek of een bult door een extreme inademing , enz. Je verandert dan eigenlijk niet echt iets aan het model, maar toont ze terug zoals ze evengoed normaal op de foto had kunnen staan zonder deze toevalligheid (eerder tijdens het extreem intrekken van de buik bv ).
Dat veranderen om te veranderen of omdat het in elke tut getoond wordt erger ik mij ook aan. Als je anderzijds erg in retouche geďnteresseerd bent is het toch wel heel gebruikelijk. Tja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtja, ik begrijp wel wat je bedoeld,en zoals ik zij,alles is wel degelijk mogelijk,....moet er wel aan bijvoegen,
dat het model zich volledig goed voelt bij deze foto,...voor haar persoonlijk moet er niets aan veranderd worden,
en tenslotte is het toch "haar" foto!
Ik zie het een beetje als een leugentje om bestwil, maar of dit gebruikt wordt, hangt van de situatie uit
Maar je weet dat ik de foto sowieso prachtig vond
En proficiat dat je de huid zo gaaf erop kreeg zónder PS! Want dat photoshoppen is eigenlijk een hulpmiddel om de foto-foutjes wat de verdoezelen
Groetjes,
Lennert
Comment
Comment