Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie u zeker nog in den HOF komen (ik heb ni gezegd binnen de 14 dagen )
Persoonlijk zou ik U eruit weren om de flauwe reden dat uw kader en sig/sigplaatsing niet zo smaakvol is, wat voor mij mee de uitstraling kan "maken of breaken"...
Soit, ik dank U voor het tonen van 1 en 3 en ik verschiet ervan hoe goed die vrouwen tegen slechten adem kunnen...
Zou ze zelf mss tikje minder warm gemaakt hebben, maar "het mag". Alsook s/highlight niet vergeten te proberen.
Hoi dorpsgenoot
Mooie portretten, ik hou van portretten, mooie compo en kleurtjes.
Maar ook niets meer, allei, goe bezig, maar nog niet echt speciaal. Als je begrijpt wat ik bedoel...
Met een 200 mm trek je makkelijk portretten als deze vind ik. Ik vond je werk met de 10-20 mm boeiender en ook de eerdere portretten in zwart-wit vond ik krachtiger.
Maar ook niets meer, allei, goe bezig, maar nog niet echt speciaal. Als je begrijpt wat ik bedoel...
Ik weet het, ik besef het zelf maar al te goed hoor dat ik nog een héél eind te gaan heb. Het is vaak zelfs redelijk frustrerend om het superieure werk van sommige top-fotografen hier te zien. En om dit ook te willen kunnen, maar ondanks al de energie en pogingen er toch niet in slagen hé.
Bedankt in elk geval voor de tips. We blijven eraan werken.
Sterke en haarscherpe prentjes. 'k heb een voorkeur voor de eerste foto, mede door het model haar blik. De derde foto volgt daarop, en vervolgens nr. 2.
Comment