Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Gentse feesten"-portretten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• "Gentse feesten"-portretten.

Zonder commentaar ditmaal. Die heb ik de laatste tijd immers wel al genoeg gegeven.

Re: "Gentse feesten"-portretten.

Zeker die eerste vind ik een mooie.

Al maar goed dat uwen alpha stabilisatie heeft want ik vind ze scherp voor de toestand waarin ge waart.
    I put the sexy in dyslexia

Comment

Ik zie u zeker nog in den HOF komen (ik heb ni gezegd binnen de 14 dagen )

Persoonlijk zou ik U eruit weren om de flauwe reden dat uw kader en sig/sigplaatsing niet zo smaakvol is, wat voor mij mee de uitstraling kan "maken of breaken"...

Soit, ik dank U voor het tonen van 1 en 3 en ik verschiet ervan hoe goed die vrouwen tegen slechten adem kunnen...
      Zou ze zelf mss tikje minder warm gemaakt hebben, maar "het mag". Alsook s/highlight niet vergeten te proberen.
      Last edited by maGuy; 22 juli 2007, 21:36.

Comment

Hoi dorpsgenoot
        Mooie portretten, ik hou van portretten, mooie compo en kleurtjes.
        Maar ook niets meer, allei, goe bezig, maar nog niet echt speciaal. Als je begrijpt wat ik bedoel...
        Met een 200 mm trek je makkelijk portretten als deze vind ik. Ik vond je werk met de 10-20 mm boeiender en ook de eerdere portretten in zwart-wit vond ik krachtiger.
        SKurt.be
        www.SKurt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKurt Bekijk bericht
          Maar ook niets meer, allei, goe bezig, maar nog niet echt speciaal. Als je begrijpt wat ik bedoel...
          Ik weet het, ik besef het zelf maar al te goed hoor dat ik nog een héél eind te gaan heb. Het is vaak zelfs redelijk frustrerend om het superieure werk van sommige top-fotografen hier te zien. En om dit ook te willen kunnen, maar ondanks al de energie en pogingen er toch niet in slagen hé.

Bedankt in elk geval voor de tips. We blijven eraan werken.

Comment

Sterke en haarscherpe prentjes. 'k heb een voorkeur voor de eerste foto, mede door het model haar blik. De derde foto volgt daarop, en vervolgens nr. 2.

Gentse Feesten, altijd 'n beetje carnaval
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

eigenlijk 3 hele mooie foto's
              spreken enorm aan
              Canon EOS 350D - Canon EF 28-135 F3.5-5.6 IS - Canon EF 75-300 F4.0-5.6 IS

Comment

Working...
              X