Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterfee ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waterfee ?

    Is dit nu een waterfee of is het gewoon een model met natte voeten ?

    the making of movie is op mijn site te vinden.

    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Re: Waterfee ?

    naar mijn mening is het een model dat te klein wordt weergegeven in verhouding met de rest van de foto. Op de eerste foto vind ik haar gezicht er wat te donker uitkomen en op de tweede foto valt het model nauwelijks op.
    De vele zwarte vlakken op de foto's storen me wat, maar het water op zich vind ik dan weer wél heel knap vastgelegd. Trage sluiterstijd neem ik aan?
    www.festivalnoise.be
    http://www.timmyhaubrechts.be

    Comment


    • #3
      Re: Waterfee ?

      Te kelin, misschien wel, maar wel een mooie fee

      Comment


      • #4
        Re: Waterfee ?

        En laten we niet vergeten dat je er maar moet opkomen, deze combinatie

        Knap gedaan
        My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

        Comment


        • #5
          Re: Waterfee ?

          De linkse foto vind ik de mooiste.
          It's not the size that matters, it's how you use it.
          Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

          Comment


          • #6
            Re: Waterfee ?

            Mooie combinatie. Deze foto's zijn al feeëriek zonder waterfee.

            Comment


            • #7
              Re: Waterfee ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
              De linkse foto vind ik de mooiste.
              vind ik ook.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Waterfee ?

                Over de uitvoering valt te discussiëren, toch kan het mij bekoren. Mooi idee!

                Comment


                • #9
                  Re: Waterfee ?

                  Laat ons hopen dat je je prachtige feetje een royale gevarenpremie hebt gegeven. Dit hoort immers in de categorie 'stuntwerk'!

                  Een beetje donker, maar toch een mooi uitgewerkt idee!
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waterfee ?

                    het zijn niet de foto's die mij echt iets doen ... of hoe zegt ge dat nu zo beetje deftig ... ze toveren wel altijd een glimlach op mijn gezicht ...
                    het enthousiasme & gevoel voor humor en niet te vergeten het vakmanschap waarmee ze gemaakt zijn ... daar heb ik nu wel oprecht bewondering voor
                    Scotty... beam me up !!!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waterfee ?

                      Wat ik mij afvraag: in het filmpje zie ik je sleuren met iets wat op een reflector op driepoot lijkt. Heeft dit nog wel zin als je de afstand tot het model bekijkt?

                      Ik denk dat het heel moeilijk is om zulk een sfeer vast te leggen in een foto.
                      Nu verdrinkt het model wat in de omgeving (foto2).
                      Als je meer in close up gaat (foto 1), dan mis je de omgeving.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waterfee ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                        Wat ik mij afvraag: in het filmpje zie ik je sleuren met iets wat op een reflector op driepoot lijkt. Heeft dit nog wel zin als je de afstand tot het model bekijkt?
                        Die driepoot met dat ding op die lijkt op een reflector is een flitser met een paraplu ( parapu die dicht is achteraan ).
                        En dus wel degelijk van nut.

                        Ik denk dat het heel moeilijk is om zulk een sfeer vast te leggen in een foto.
                        Dat is het ook !!
                        Het is de kunst om een gulden middenweg te zoeken tussen een sluitertijd die lang genoeg is om beweging in het water te krijgen en een sluitertijd die kort genoeg is om het model niet te laten bewegen in dat stromende ijskoude water.
                        Nu verdrinkt het model wat in de omgeving (foto2).
                        Als je meer in close up gaat (foto 1), dan mis je de omgeving.
                        Met de 2e foto wou ik laten zien hoe " groots " die omgeving (waterval) wel is, die ik in de eerste foto niet kon laten zien.
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waterfee ?

                          Wat een boel mensen naar het schijnt op zijn minst spijtig vinden (en ik ook) is hoe water in dit soort foto's wordt omgezet in melk...
                          Er zijn zeker uitzonderingen die ik wel mooi vind, en dat zal "ervan afhangen" dan.

                          Ik zou zelf dan eerder meerdere opnames maken en zien hoe ik beide achteraf kan combineren (de beweging erin laten, maar een groot stuk melk eraf).

                          Comment

                          Working...
                          X