Shoot is al van een paar weken terug, en is het vervolg op een testshoot die ik eerder al eerder heb geplaatst. Oftewel het is haar 2de shoot.
1:
2:
3:
Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.
Hou wel van de kleurzetting van deze foto's. Terwijl er bij foto 1 iets wringt, ik denk iets te veel licht op het aangezicht, vind ik de twee andere excellente plaatjes. Mooie pose in 2. Misschien iets minder scherptediepte (wat in deze omgeving toch mogelijk moet zijn), mja da's "persoonlijke smaak".
Even terzijde... Maar noem haar a.u.b. geen junkie-model... ze ziet er net als Jolaine, een tijdje terug, veeeeeeeel te goed uit, om zo genoemd te kunnen worden. Een beetje zwart rond de ogen maakt hen echt niet "junkie-look".
Mooie foto's. Junkie? Geloof ik niet in.
Met de eerste wil ik een spelletje gaan voetballen; met de tweede wil ik minstens een dag op de schoolbank en met de laatste, ja, daar ga ik een nacht mee op zwier!
Knappe foto's, bijna allemaal hier hebben een wow effect. Ikzelf ben zo onhandig met een toestel. Dan toch liever achter het klavier. <Ben er jaloers op>
En niet in junkie's geloven? heb nog een zeer slecht genomen foto van mezelf die je direct bekeren kan.(weet dat het model bedoeld werd is idd een mooie vrouw)
Comment