Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

harpspeelster met hemelse stem...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• harpspeelster met hemelse stem...

Vorige week in Vaison la Romaine de stad bezocht. Hier was ook de weekelijkse markt bezig die zeker de moeite loont om te zien.... Een heerlijke zuiderse markt in de zonnige Provence... In een van de straatjes zat een vrouw een harp te bespelen en ze had bovendien een ongelooflijke hemelse stem... waar je helemaal stil van werd... Iedereen stopte om naar haar te luisteren en te uiteraard te bekijken... Heb wel bijna 20 minuutjes staan luisteren en een van deze beelden vastgelegd.

Tim W.

Shot with Canon EOS 30D at 2007-07-19
    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Re: harpspeelster met hemelse stem...

hele leuke kleuren, en mooie compo ook vind ik!
    goeie foto imho!
    Nikon D80 - 70mm sigma + 18-200 nikkor | Foto

Comment

Of hemelse foto met prachtige harpspeelster.
      Toffe compo met zachte kleuren.
      En die ogen..... prachtige shot

Groetjes
      Skitch
      ​​

Comment

toffe foto
        heb je de foto ook met de hele harp er op lijkt mij dat je dan heel veel diepte in de foto krijgt.
        Flickr

Comment

Ik vindt de foto qua kleurstelling lekker. Geen onrustige kleuren die niet bij elkaar passen, maar alles in een semi-oranje teint.

Ook het kader spreekt me zeer aan. Hier mag je me best van laten weten waar je dit vandaan hebt. Alvast bedankt.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Working...
          X