Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op de Phoef

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• op de Phoef

hoop dat deze 'MEIDEN' jullie nog niet vervelen !
    ben benieuwd of jullie in belg. het woord "Phoef" ook kennen

Re: op de Phoef

Wij hebben hier nog een echte poef... da's zo'n groot rond geval om uw voeten op te leggen als ge in de zetel zit, niet zo'n gigantisch kussen

Anyhow, de foto'os stralen iets uit van geluk, plezier
    --------
    Liesl

Sony Cybershot W50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieslchen Bekijk bericht
      Wij hebben hier nog een echte poef... da's zo'n groot rond geval om uw voeten op te leggen als ge in de zetel zit, niet zo'n gigantisch kussen
      Frankboy bij ons is dit een Fatboy.
      Leuke vrolijke foto's
      Ik zou wel proberen de kleursetting een beetje bij te sturen, het kussen is niet gelijk van kleur in de 3 foto's en hier ziet het er naar uit alsof het kussen door de zon verschenen is van een jaar in een zonnige etalage te liggen.
      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Leuk, zo op de poef of "fatboy" .De tweede is m.i. het meest geslaagd, omdat er nog een zekere dynamiek (spanning, beweging) in zit. Ook de kleuren van deze foto zijn m.i. het best.

PS - Nog wat dialect meegeven... "Op de poef" heeft bij ons nog een andere betekenis : Iemand die, bijvoorbeeld in een café, geen geld bij heeft, en niet kan betalen dus, laat het verschuldigde bedrag opschrijven... hij drinkt "op de poef".

Comment

Of het hier gaat om een 'foef' weet ik niet maar dat het een 'spetter' is, staat vast!

ciao

Comment

hallo

de kleur is idd niet overal even rood nou hoeven ze straks ook niet langs elkaar te hangen, dus valt dat probleem gelukkig mee !
            maar hoe deze dan anders wel verbeteren , alleen met niveau kom je er niet !
            denk dan zelf alleen in de rood curv !?

@FestinaLente die uitspraak ken ik , maar volgens mij is dat op de POF
            maar dat kan ook alleen in holland zijn

bedankt voor jullie reactie

grt fatboy ...................eu frankyboy (weer wat bijgeleerd)

Comment

Working...
            X