Smaakvol en sensueel in beeld gebracht.
Een prikkelende opname...
Die hand is zeker op zijn plaats, mooie natuurlijke hand zonder kunstnagels. Mooi Ook de (trouw?) ring is een mooi detail.
Grts JVG
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Heavy loaded, daarom kan het mij niet bekoren, zeker niet wanneer je ook die gruwelijke stoppels ziet.
Enfin, die kont heeft haar goeie tijden gehad.
Dit is gewoon een belachelijke commentaar (precies een 16jarige), ik weet niet welke konten jij gewoon bent . . .
En dat overdijven altijd he, doe eens normaal man.
Glenn
ps: van jou moet ik nog de eerste foto zien !!, domme commentaar heb ik al genoeg van je kunnen lezen...
Dit is gewoon een belachelijke commentaar, ik weet niet welke konten jij gewoon bent . . .
En dat overdijven altijd he, doe eens normaal man.
Glenn
Moet toegeven dat ik deze kritiek ook niet erg kan apprecieren... vooral dat ze niets zegt over de artistieke waarde van de opnamen.
Trouwens als de TS dit gewild had, had hij rel eenvoudig deze "onvolkomenheden" kunnen PS'en, dit deed hij niet en dit is een keuze zoals een ander.
JS
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Comment