Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mooi rond in rood en b&w ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mooi rond in rood en b&w ...

Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
    Dit is gewoon een belachelijke commentaar (precies een 16jarige), ik weet niet welke konten jij gewoon bent . . .
    En dat overdijven altijd he, doe eens normaal man.

Glenn

ps: van jou moet ik nog de eerste foto zien !!, domme commentaar heb ik al genoeg van je kunnen lezen...
    Ik snap niet waarom je zo overstuur raakt. Die foto is voor mij niet sensueel aangezien er tussen de billen haren te zien zijn, plus die stoppels. Is mijn commentaar belachelijk omdat die foto mij niet kan bekoren?

Zijn jullie gehersenspoeld door al die fotoshop toestanden
    Photoshop? Gillette!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
      Ik snap niet waarom je zo overstuur raakt. Die foto is voor mij niet sensueel aangezien er tussen de billen haren te zien zijn, plus die stoppels. Is mijn commentaar belachelijk omdat die foto mij niet kan bekoren?
      "gruwelijk... heavy loaded........beste tijden" etc etc
      Dat is gewoon domme kritiek, daarmee toon je niet dat het je niet bekoort maar maak je jezelf gewoon belachelijk mee. Kinderachtige toestanden vind ik dat !

Iedereen heeft het recht een foto goed of slecht te vinden.
      Maar word eens een beetje volwassen in het posten van 'negatieve' kritiek.
      Je hebt waarschijnlijk wat je wil en dat is reactie door mij en andere posters............ zielig

Glenn
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

Comment

Photoshop? Gillette!
        Als je niet weet waarom mordred overstuur raakt dan ben je nog dommer dan dom. die vernederende reactie is onterecht en nergens voor nodig.

persoonlijk vindt ik de foto's goed gedaan. De stoppeltjes....tja ik had er nog niet direkt opgelet.......maar nu ik eroplet zijn ze er misschien beter niet. Erg stoort het niet
        Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
          Als je niet weet waarom mordred overstuur raakt dan ben je nog dommer dan dom. die vernederende reactie is onterecht en nergens voor nodig.

persoonlijk vindt ik(SIC) de foto's goed gedaan. De stoppeltjes....tja ik had er nog niet direkt (SIC)opgelet.......maar nu ik eroplet zijn ze er misschien beter niet. Erg stoort het niet

Ten eerste moet je eens je dt-fouten in het oog houden en dan vervolgens iemand dom noemen. Ten tweede, mijn mening was gewoon oprecht. Bovendien, een foto is geen levend persoon waardoor je je beledigd moet gaan voelen. Het is slechts een foto.
          Last edited by THESIS; 15 juli 2007, 23:04.

Comment

Ten eerste moet je eens je dt-fouten in het oog houden en dan vervolgens iemand dom noemen. Ten tweede, mijn mening was gewoon oprecht. Bovendien, een foto is geen levend persoon waardoor je je beledigd moet gaan voelen. Het is slechts een foto.
            Wist je dat deze foto gemaakt is van een levend model is? Het wijzen op mijn schrijffouten is gewoon een zielige manier om je te verdedigen.
            Groetjes Steco

Comment

euh... ik bedoel...

Ik veronderstel dat je spontaniteit en openhartigheid niet echt met tact zijn gedaan. Dat je deze foto niet goed vind is je recht, maar je kon dit veel beter verwoorden.

Nu mijn mening... ahum....

Als ik moet kiezen tussen de 2 ga ik voor de kleurenopname. De haartjes heb ik niet direkt gezien met ouderwetse laptopscherm. Nu vind ik de pose van deze "derière" niet mijn livelingspose. Wat het hand betreft met als detail de ring vind ik fijn. Het is zo'n foto die sensueel is, maar toch een ondeugend kenmerk laat tonen van "aanraken met de ogen guys..."

Eventueel zou ik deze lekkere kont accentueren met meer contrast en niet zoveel licht.

Nu ja, dit is mijn mening. Als ik zo'n foto moest nemen, dan ging ik volgens thesis rechtstreeks naar de hel

lolo
              C'est moi le maître de la forêt noire
              Canon 350D - Sigma 18-50/f2.8 EX DC - Sigma 70-200/f2.8 EX HSM - Canon Speedlight 580 EX II

Comment

na al deze polemieken wil ik ook iets kwijt.
                goed bedoeld !!!
                normaal zet ik zelden een post bij een foto die mij niet zo bekoort. want een negatieve comment mag niet louter een opsomming zijn van wat je niet goed vindt er moet ook tegenover staan hoe het beter zou kunnen. En wie ben ik dan om 'constructief' uit de hoek te komen daar ik zelf nog volop in een leerproces zit en misschien wel levenslang.

eerlijk gezegd bekoort deze foto me niet zozeer. stel dat ik op een examen mijn mening erover zou MOETEN geven hoe zou ik het dan verwoorden ...
                ten eerste is iemand kwetsen uit den boze.
                Wellicht zal ik ook gevoeliger zijn als ik de billen van mijn vriendin post ofwel de billen van model nummer 58. maar ik ken hier niet de context.
                Ofschoon de billen mooi gestileerd zijn(het ZIJN mooie billen) , viel het 'haar'issue mij ook op. En als er vrouwen mogen zijn die afknappen op een sprietje borsthaar dan vind ik dat er ook mogen mannen zijn die dit als minder mooi ervaren. zeker omdat het bodypartfoto is.
                een goeie vriendin/model van me zei onlangs dat een model meer dan 50 procent van je foto maakt en dat klopt nog ergens ooK

Persoonlijk vind ik de pose van de hand niet zo geslaagd. ik zou hem op de dij hebben gelegd. ook zou ik de badjas hebben uitgelaten. nu vind ik het wat rommelig. volgens mij was het sensueler als ik nog wat rug had gezien.
                en de trouwring vind ik soms wel een leuk attribuut: net alsof je wil zeggen: kijken mag aanraken niet.

voor het overige wil ik nog de opmerking maken, aan wie het wil horen, dat er geen enkel oorzakelijk verband is tussen intelligentie en het al dan niet maken van dt-fouten.
                als licentiaat vertaler tolk genoeg lessen taalkunde, communicatievaardigheden gehad waaruit dat is gebleken. een talenknobbel kan soms geen reet ruimtelijk inzicht hebben en dat wiskundig genie niet onthouden hoe de regels van de nieuwe spelling erweer uitzien. zijn ze dan dom ? neen.

dit gezegd zijnde....

blijf vooral posten ! zeker verdienstelijke foto' !!!

hopelijk kan je dit waarderen .
                estamos llegando
                http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

ewel,

ge zijt voor mij een genie. Dit is eigelijk hetgeen ik wou zeggen maar je doet het gewoon beter.

"off topic: btw, ik ben geen talenknobbel of wiskundegenie. wat ben ik dan"
                  C'est moi le maître de la forêt noire
                  Canon 350D - Sigma 18-50/f2.8 EX DC - Sigma 70-200/f2.8 EX HSM - Canon Speedlight 580 EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iodario Bekijk bericht
                    na al deze polemieken wil ik ook iets kwijt.
                    goed bedoeld !!!
                    normaal zet ik zelden een post bij een foto die mij niet zo bekoort. want een negatieve comment mag niet louter een opsomming zijn van wat je niet goed vindt er moet ook tegenover staan hoe het beter zou kunnen. En wie ben ik dan om 'constructief' uit de hoek te komen daar ik zelf nog volop in een leerproces zit en misschien wel levenslang.

eerlijk gezegd bekoort deze foto me niet zozeer. stel dat ik op een examen mijn mening erover zou MOETEN geven hoe zou ik het dan verwoorden ...
                    ten eerste is iemand kwetsen uit den boze.
                    Wellicht zal ik ook gevoeliger zijn als ik de billen van mijn vriendin post ofwel de billen van model nummer 58. maar ik ken hier niet de context.
                    Ofschoon de billen mooi gestileerd zijn(het ZIJN mooie billen) , viel het 'haar'issue mij ook op. En als er vrouwen mogen zijn die afknappen op een sprietje borsthaar dan vind ik dat er ook mogen mannen zijn die dit als minder mooi ervaren. zeker omdat het bodypartfoto is.
                    een goeie vriendin/model van me zei onlangs dat een model meer dan 50 procent van je foto maakt en dat klopt nog ergens ooK

Persoonlijk vind ik de pose van de hand niet zo geslaagd. ik zou hem op de dij hebben gelegd. ook zou ik de badjas hebben uitgelaten. nu vind ik het wat rommelig. volgens mij was het sensueler als ik nog wat rug had gezien.
                    en de trouwring vind ik soms wel een leuk attribuut: net alsof je wil zeggen: kijken mag aanraken niet.

voor het overige wil ik nog de opmerking maken, aan wie het wil horen, dat er geen enkel oorzakelijk verband is tussen intelligentie en het al dan niet maken van dt-fouten.
                    als licentiaat vertaler tolk genoeg lessen taalkunde, communicatievaardigheden gehad waaruit dat is gebleken. een talenknobbel kan soms geen reet ruimtelijk inzicht hebben en dat wiskundig genie niet onthouden hoe de regels van de nieuwe spelling erweer uitzien. zijn ze dan dom ? neen.

dit gezegd zijnde....

blijf vooral posten ! zeker verdienstelijke foto' !!!

hopelijk kan je dit waarderen .
                    Tuurlijk , iedereen heft recht op een mening zoals ik al eerder zei.
                    Als je de stoppel storend vind , mag dat uiteraard (alhoewel ik ze dus echt bijna niet zie), maar je moet er niet onbeschofd of boertig over doen zoals sommige dat wel doen en denken zo 'den interessante' uit te hangen zonder zelf ook maar iets constructief bij te dragen aan dit forum.

Glenn
                    Mijn site...
                    vandaelefotografie.be
                    * BD0916BE *

Comment

Na dit alles gelezen te hebben toch mijn toevoeging :

Dit zijn gewoon mooie billen en qua pose mooi in beeld gebracht.
                      Met hand, zonder hand. maakt mij niet zoveel uit. Het is een mooie verzorgde hand is met ECHTE nagels ! dat zie je niet vaak meer.

Nu even over het haar been . kijk eens bij de zwartwit foto en dan zeker het linker bovenbeen. daar lijkt het wel of ik baardstoppels zie als ik mijzelf 2 dagen niet geschoren heb. Dat kan voor mijn gevoel niet kloppen en is er iets met de bewerking fout gegaan. Voor mijn gevoel is het contrast hier te hoog en daardoor wordt de huidstructuur ook wat aan de grove kant. Bij de kleurversie is het in mindere mate zichtbaar.
                      PS mag hier gerust gebruikt worden. ik snap niet dat sommigen daar zo fel op kunnen reageren. In een ouderwetse donkere kamer werd niets anders gedaan, alleen het was wat meer werk.

Nog even naar Thesis : Dit kan echt niet. Dit is gewoon onbeschoft en zeker een vernederend commentaar naar het model. Zo ga je niet met vrouwen om. Daar heb je nog een hele hoop te leren.
                      Website : www.alextimmermans.com
                      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maitre Lolo Bekijk bericht
                        ewel,

ge zijt voor mij een genie. Dit is eigelijk hetgeen ik wou zeggen maar je doet het gewoon beter.

"off topic: btw, ik ben geen talenknobbel of wiskundegenie. wat ben ik dan"
                        lol:
                        ten eerste: een genie ben ik niet. (neem mijn foto's als bewijs )
                        ten tweede: noch talenknobbel, noch wiskundegenie.... , maar wij zien je daarom niet minder graag hoor .

allez ik laat jullie, moet mijn borsthaar nog gaan waxen...
                        not dus !!!! Dat ze me maar 'nemen' zoals ik ben
                        estamos llegando
                        http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Off mod : mooie ronde billen die IMHO nog lang meegaan hoor Kleur of zwart/wit, ik kan niet kiezen.... Uit glamour oogpunt hadden de haartjes mogen geshopt worden... (of anders verwijderd natuurlijk ) Maar ik vind het toch twee aangename beelden

On mod : als jullie gaan ruziën over billen, dan ben ik ermee weg hé

Comment

mooie rode slip

Comment

Working...
                            X