Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zelfportret

    Hallo,

    Ben nieuwsgierig wat jullie van deze foto vinden. Dit is een HDR bewerking van 3 verschillend belichte foto's (bracketing -2. 0 2), en vervolgens in PS verder bewerkt.



    Groetjes, Adriaan.
    :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

  • #2
    Re: Zelfportret

    Knap en origineel zelfportret met een prachtige bewerking!

    Comment


    • #3
      Re: Zelfportret

      kvind hem 'beestig' mooi ... heel zacht & integer ... zalige kleuren en prachtig het licht in het shirt ...
      Scotty... beam me up !!!

      Comment


      • #4
        Re: Zelfportret

        Knap
        mvg,
        Ludo V.

        Comment


        • #5
          Re: Zelfportret

          Mooi werk.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Zelfportret

            Super

            Comment


            • #7
              Re: Zelfportret

              Het HDR - effect werkt hier verrassend goed. Had het nog niet gezien bij dit soort foto's.
              Je weet prima een bepaalde sfeer rond deze man (jezelf ;-) ) weer te geven. Een soort "grunge-look" en die werkt prima !!
              Last edited by Mr. White; 3 juli 2007, 08:29. Reden: aanpassing
              http://www.philippeswiggers.be

              Comment


              • #8
                Re: Zelfportret

                Prachtig beeld !
                Congrats!

                MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Re: Zelfportret

                  Schitterend...
                  Ik slaag er maar niet in om een goeie HDR te maken van mensen. Landschappen en gebouwen gaan prima, maar mensen vind ik aartsmoeilijk.
                  ______
                  www.vue.photo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zelfportret

                    Mooie foto en mooie tshirt !!
                    HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                    Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zelfportret

                      ik becommentarieer bijna nooit portretfoto's , maar hier kan het echt niet bijlaten.

                      Zeer mooie opname met subtiele bewerking .
                      Canon 7D
                      Sigma APO Macro F/2.8 150mm
                      Canon F/4 17-40mm

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zelfportret

                        Inderdaat, zoals iedereen al uitbundig heeft gezegd: JE FOTO IS PRACHTIG
                        Goede kleurencombinatie, prachtig HDR effect en leuke misterieuze look
                        Knap werk
                        Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zelfportret

                          Heel knap gedaan. Echter vind ik de halo om je lichaam niet zo fraai. Komt nogal vlekkerig over. Denk als je hier nog wat precieser te werk gaat dat het een mega-mooie plaat aan de wand kan worden
                          Dit is positief bedoelt hoor want de foto en kleurstelling vind ik super!!
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zelfportret

                            Bedankt voor de commentaren Oh ja, die T-shirt heb ik zelf gemaakt (beastie boys)
                            Ik heb voor volgende week een uitnodiging gekregen om een metalband (winter of sin) op de foto te zetten voor hun CD. Ik denk dat ik bovenstaand concept ga uitproberen naast het normale portretwerk.
                            :30D::5D::Sigma 18-50 F2.8 EX DC::Canon 17-40L F4::Canon EF 70-300 F4-5.6 IS USM::Canon 100 F2.8 macro::Canon EF 300L F4 IS::knutselspul:

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zelfportret

                              Moest je T-shirt niet van de Beastie Boys geweest zijn en je hoedje wat gerafeld had je net uit de serie Carnivalé kunnen gestapt zijn wat positief bedoelt is dus, prachtig zelfportret!

                              Comment

                              Working...
                              X