Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bart, Evy en Jade
Collapse
X
-
-
Re: Bart, Evy en Jade
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichthou van nummer 3, is een topper, de 2andere plaatjes missen volgens mij een beetje het spookie effect.
Comment
-
voor mij de 3e ...
de 2e heeft mooie kleuren ... bij het beeld op zich ... pardonnez-moi ... schiet ik in de lach ... heeft een beetje iets van die totaal so-not-exciting horrorBfilmpkes ... ik denk dat je er veel korter en vanuit meer ongewone standpunten naar moet kijken ...
de 1e ... kweet niet ... kzou een andere bewerking proberen, het beeld op zich heeft zeker potentieel ...Scotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk berichtvoor mij de 3e ...
de 2e heeft mooie kleuren ... bij het beeld op zich ... pardonnez-moi ... schiet ik in de lach ... heeft een beetje iets van die totaal so-not-exciting horrorBfilmpkes ... ik denk dat je er veel korter en vanuit meer ongewone standpunten naar moet kijken ...
de 1e ... kweet niet ... kzou een andere bewerking proberen, het beeld op zich heeft zeker potentieel ...
Comment
-
1 en 3 heel fraai, 2 slaat de plank compleet mis Technisch ziet de foto er wel super uit.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht1 en 3 heel fraai, 2 slaat de plank compleet mis Technisch ziet de foto er wel super uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtyeps, deze spreekt me ook wel echt aan, en is nog vrij origineel ook + mooie bewerking.
Comment
Comment