Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nummer 1 is redelijk goed al moet er meer aandacht besteed worden aan het nogal omhoogkruipend pakje. Indien de beer ook scherp was geweest ware dit misschien ook beter.
Nummer 2: de scherpte zit op het handje en niet op de ogen. De opname is te hard geflitst.
Srry maar dit hoort volgens mij niet thuis in een showcase , het is een standaard huis,tuin en keuken plaatje van een kindje in een zetel .
De compo kan me niet bekoren , het onderwerp wordt veel te centraal geplaatst . De foto is wel scherp maar, het platgeflitste effect is er veel te veel aan en domineert deze foto's .
Ik stel voor dat je blijft oefenen en je foto's eerst in het discussie-forum plaatst , waar de mensen je constructieve en nuttige tips kunnen geven .
Just keep on shooting
Kiekjes voor het album , en dan zou ik er nog over denken om ze te plakken.
Dus :
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment