Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrijn...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Katrijn...

Wat vinden jullie ervan? of
    Wat kan er volgende keer beter?

Alvast bedankt voor het kijken...

Re: Katrijn...

Nummer 1 is redelijk goed al moet er meer aandacht besteed worden aan het nogal omhoogkruipend pakje. Indien de beer ook scherp was geweest ware dit misschien ook beter.
    Nummer 2: de scherpte zit op het handje en niet op de ogen. De opname is te hard geflitst.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Srry maar dit hoort volgens mij niet thuis in een showcase , het is een standaard huis,tuin en keuken plaatje van een kindje in een zetel .
      De compo kan me niet bekoren , het onderwerp wordt veel te centraal geplaatst . De foto is wel scherp maar, het platgeflitste effect is er veel te veel aan en domineert deze foto's .

Ik stel voor dat je blijft oefenen en je foto's eerst in het discussie-forum plaatst , waar de mensen je constructieve en nuttige tips kunnen geven .
      Just keep on shooting
      Mvg,
      Marijn

My Flickr

Comment

Kiekjes voor het album , en dan zou ik er nog over denken om ze te plakken.
        Dus :

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

OK... ik dacht dat ze toch niet zo slecht waren, maar idd, kan nog veel leren :-)

thx...

En om ze niet in family album te steken?
          We zijn niet allemaal zo goed hé Digipic...!! :-) hahaha

Comment

Working...
          X