Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste model shoot - update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste model shoot - update

mijn eerste shoot was veeeeeel slechter
    en hoe meer je het doet, hoe beter het wordt, dus .... nog meer shoots en laat ze dan maar zien.
    Een amateur maakt zich druk om scherpte
    een professioneel maakt zich druk in de verkoop
    een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Als ik de comments lees, de wordt er aan de "foutjes" in de beelden een verklaring gegeven.

Voor een eerste shoot, niet slecht. En 't feit dat je met twee modellen werkte, en dat er verschillende fotografen aan 't werk waren, maakt het niet eenvoudiger.

De bewerking, nee, dat is ook mijn ding niet, en de kleurtemperatuur zit ook niet goed.
      De compositie zit redelijk goed, dat is al sjiek op zich. Soms nog opletten voor afgesneden vingers/handen.
      De blikken, dat is door de verschillende fotografen waarschijnlijk.
      Het moet voor de modellen ook niet makkelijk geweest zijn, om een pose aan te nemen en de juiste blik als je met meerdere tegelijk bezig bent.
      Wij werken ook soms met meerdere fotografen voor één model, maar we wisselen af, anders weet het model, of modellen, niet meer waar hun hoofd staat....
      Maar ik vind het geen slecht begin, zeker niet..

...Damned Jezzz ziet er goed uit
      SKurt.be
      www.SKurt.be

Comment

Ik vind de blik van die jongste dame heel erg schitterend. Die kan mooie dingen doen voor de camera.
        ______
        www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
          Ik vind de blik van die jongste dame heel erg schitterend. Die kan mooie dingen doen voor de camera.
          "schitterend" zou ik willen vervangen door "hypnotiserend" .net zoals je van sommige vrouwen "'zeeziek" kunt worden als je daar achter loopt.maar ehhhh

.....terugkomend op de foto´s, zeer geslaagde modelshoot
          ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

De situatie in de Photokitchen in acht genomen heb je dat zeker niet slecht gedaan voor die eerste keer
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert. Bekijk bericht
              "schitterend" zou ik willen vervangen door "hypnotiserend" .net zoals je van sommige vrouwen "'zeeziek" kunt worden als je daar achter loopt.maar ehhhh

.....terugkomend op de foto´s, zeer geslaagde modelshoot
              Moeilijk te omschrijven vind ik. "BITE ME" komt nog het dichtst in de buurt.
              Ik zou wel graag eens een serietje zien met haar alleen en één fotograaf. Zonder de glamourbewerking ook.
              ______
              www.vue.photo

Comment

Working...
              X