Enkele beelden van mijn eerste modelshoot
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste model shoot - update
Collapse
X
-
-
Re: Mijn eerste model shoot
Sorry mensen. Ik heb de foto's op Google staan, maar blijkbaar werkt dit niet op het forum. Ik zal moeten wachten tot Zoom.nl terug volledig in orde is, want ook daar zijn er problemen. Als je nu een foto on-line zet bij Zoom.nl, wordt die automatisch vergroot of verkleind naar 1024 terwijl hier 900 het max is.
Zodra het kan, zet ik ze terug online hier op BDNikon D300s met nog wat glas en attributen
Foto Lucky
Comment
-
Re: Mijn eerste model shoot
Zoals beloofd staan ze hopelijk online
GroetjesNikon D300s met nog wat glas en attributen
Foto Lucky
Comment
-
-
Re: Mijn eerste model shoot - update
De "dromerige" nabewerking vind ik niet passen, doet me denken aan een soap uit de jaren 80.
Comment
-
Kleuren en het wit en de scherpte zijn goed, maar ik vind de poses redelijk "geforceerd", de schaduwen vallen ongelukkig, en 't lijkt wel of ze telkens voor twee fotografen tegelijk aan 't poseren zijn (andere kijkrichting).
Toch helemaal niet zo slecht voor een eerste keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichten 't lijkt wel of ze telkens voor twee fotografen tegelijk aan 't poseren zijn (andere kijkrichting).
Toch helemaal niet zo slecht voor een eerste keer.
Aan de schaduwen, daar moet ik nog aan werken.
Foto Lucky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky342 Bekijk berichtDat klopt ook, er waren op dat moment meerdere fotografen tegelijk bezig.
Aan de schaduwen, daar moet ik nog aan werken.
Groetjes
Je krijgt die harde schaduwen ook omdat de flitsers te ver weg staan (kan in dit geval niet anders omdat je met meerdere fotografen te gelijk zit). Ik zelf zet de flitsers op ongeveer een meter van het model, meestal nog dichter -> dan heb je zachte schaduwen.
Dus leuk als kennismaking, maar gedoemd om te mislukken (als ik dat zo mag zeggen), gewoon door de setup.
Comment
-
-
Een bedenking : eerste modelshoot en direct met 2 modellen ???
Neem die eerste, die blik en pose van dat eerse modelmaar compleet verloren door het tweede model, en dan niet door het model zelf hé, maar door het geheel. Allez IMHO ....
Comment
-
Eerste model shoot en dan direct al twee modellen en dan nog in witte kleren op een zwarte(?) achtergrond. Je legt de lat wel erg hoog om te beginnen vind ik.
Maar je had toch wel duidelijk het geluk dat de knapste in jou richting keek.
Comment
-
Isa en .....
Idd de schaduwen zitten een beetje verkeerd, maar daar is niet veel aan te doen als ze voor meerdere fotografen tegelijkertijd poseren.
Vind ze iets te soft gemaakt. De huid bedoel ik dan.Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Comment
-
Isa en Jessica.
De huid iets te soft voor de ene en voor de andere iets te min. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde mening en/of smaak.
Deze beelden zijn in een studio gemaakt die belicht werd met spotten. De flits mocht niet gebruikt worden. Voor geen schaduwen te hebben moest je dus het juiste standpunt zoeken waardoor je dan vele mooie beelden niet kon maken. De keuze was dus snel gemaakt.
Toch bedankt allemaal voor de reacties. Voor de eerste shoots had ik zwaardere commentaren verwacht, maar die zijn uitgebleven. Wat dus wil zeggen, dat de foto's toch nog zo slecht niet zijn.
Voor mij is de eerste keer dus geslaagd.
Foto Lucky
Comment
Comment