Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tandpijn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tandpijn

Heb al vele foto's bekeken en heb nog enorm veel te leren als beginner.

Ik waag het er toch op om eens een foto'tje te plaatsen. Ik zou zeggen, laat de commentaren maar vloeien en hopelijk leer ik op deze manier bij

Vragen om commentaar waar je iets van kan leren vraag je in fotodiscussie of Fd extra. hier is alleen "goed of slecht " voldoende.
    Zie forum regels

Gr Mod Wim1960
    Last edited by Wim1960; 22 juni 2007, 00:32.
    www.designed4u.be

Re: Tandpijn

enkel jammer van het iets uitgebrand zijn van de achterkant van het netje en het niet 100%scherp zijn op de ogen

maar doet mij denken aan mijn wijsheidstanden die ze trokken... pijnlijk en een week blauwe kaakskes
    Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
    by elien_photography, on Flickr

Comment

Hallo, alvast welkom

Maar al je foto's post met een expliciete vraag naar raad/commentaar, doe je dat beter in "dicussie"

Gelieve te noteren dat deze commentaar persoonlijk is en niet als MOD de visie van BD vertegenwoordig. Maar persoonlijk vind ik je toevoeging "als beginner" en de vraag naar... niet op zijn plaats in showcase.

MVG
      Picasso
      Last edited by Arousal; 22 juni 2007, 07:53.

Comment

hey Elien,

bedankt voor de commentaar. Zag je er toen ook zo uit?

@Picasso: indien de foto in het verkeerde forum werd geplaatst, dan verontschuldig ik mij hiervoor. Ik ben eigenlijk wel al ietsje langer met fotografie bezig, maar het is nu pas dat ik me er werkelijk wil indiepen. Ik noem mezelf dan ook nog steeds een beginner Je mag het verplaatsen hoor als het nodig is
        Last edited by Designed4u; 22 juni 2007, 00:19.
        www.designed4u.be

Comment

Niks verplaatsen .

Als deze niet in "showcase" mogen dan weet ik het ook niet meer.
          Je hoeft je voor niks te verontschuldigen.

Ik vind ze allebei wel iets mooi-droefs hebben maar mijn voorkeur gaat uit naar de 2de. De uitdrukking is noch net iets intenser bij nr.2 . En de positie van de handen en het stukje knie vind ik in de eerste net iets minder mooi.

Hoe heb je die "zachtheid" in de foto gekregen? Of is dat gewoon zo?

Opmerkingen over de "uitgebrandheid" daar krijg ik het dus ook van.
          Ten eerste wil het nog niet zeggen omdat iets er heel wit en klaar uitziet dat het ook wel degelijk uitgebrand is. Veelal bewijzen de levels het tegendeel maar is het alleen niet zo duidelijk op de foto zelf.
          En zelfs al is dat zo, dit hoeft niet altijd pe definitie een slechte foto te betekenen.

Een opmerking als "uitgebrand" is snel gemaakt, dikwijls ten onrechte dus, maar het is een gemakkelijke kritiek dus je zal er moeten aan wennen.

"Mist scherpte" is trouwens ook zo'n dooddoener die meestal of toch heel dikwijls nergens op slaat. Alsof iemand dat kan uitmaken op een 20 maal verkleinde foto die misschien (of waarschijnlijk) niet of niet optimaal is geprepareerd met BD-sizer of een ander programmaatje.

Mijn steun heb je in elk geval .
          Ik kan niet goe tegen pijn, vandaar. En ik heb ook iets met tandheelkunde .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
            Niks verplaatsen .

Als deze niet in "showcase" mogen dan weet ik het ook niet meer.
            Je hoeft je voor niks te verontschuldigen.
            Een beetje een "overtrokken" reactie in mijn ogen.
            Men mag toch zeker wel iemand op de forumregels wijzen dacht ik en wat mij betreft had deze plaat meteen verplaatst mogen worden naar het onderdeel discussie.

@ - over de foto's : Voor mij zijn dat plaatjes die in het familiealbum thuishoren, ik kan me niet voorstellen dat je niet wat platen hebt die voor meerdere mensen interessant zijn, dus ik zou wat anders posten hier.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

hey, gemengde gevoelens over mijn foto's

ik zal ze volgende keer bij discussie plaatsen, dit is voor mij geen probleem hoor

@leonbidon: bedankt voor de steun! heeft de zachtheid misschien iets te maken met de defocus image control op de lens?
              www.designed4u.be

Comment

Working...
              X