Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanity calms.... (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Sanity calms.... (18+)

    Bedankt voor de reakties. Ik hoop dat iedereen er ook de humor van ziet Was alleszins een verrijkende shoot, en ja, es iets anders. Weer dingen geleerd...

    Grtz,
    Bart (en Nikki)

    Comment


    • #32
      Re: Sanity calms.... (18+)

      [QUOTE=Bart Boodts;1441633]Was alleszins een verrijkende shoot, en ja, es iets anders. Weer dingen geleerd.../QUOTE]

      Da's nu pas wansmakelijk zie, daar zal dat lijk blij mee zijn!

      ciao, gauloise

      Comment


      • #33
        Re: Sanity calms.... (18+)

        Degoutant !

        Als we dit als kunst gaan beschouwen, .. ja, sorry, ik heb andere waardes.

        Comment


        • #34
          Re: Sanity calms.... (18+)

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Degoutant !

          Als we dit als kunst gaan beschouwen, .. ja, sorry, ik heb andere waardes.
          Waar is je 'open mind' moet alles perfect ingekaderd en standaard zijn?
          Het mag je smaak niet zijn , maar daarom zijn de fotos niet slecht.
          Als ik naar 'den brol' kijk die in het smak staat, vind ik dat pure zever en weggesmeten geld..........wat niet wegneemt dat sommige dat waarschijnlijk wel cool vinden. Ieder diertje zijn pleziertje, laat maar doen, zolang ze niet mijn voordeur vol HESP komen hangen.....

          -M-
          Mijn site...
          vandaelefotografie.be
          * BD0916BE *

          Comment


          • #35
            Re: Sanity calms.... (18+)

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Degoutant !

            Als we dit als kunst gaan beschouwen, .. ja, sorry, ik heb andere waardes.
            Mijn enige waarde die ik die naam waardig acht is iedereen in zijn waarde te laten.


            ciao, gauloise

            Comment


            • #36
              Re: Sanity calms.... (18+)

              Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
              Waar is je 'open mind' moet alles perfect ingekaderd en standaard zijn?
              Het mag je smaak niet zijn , maar daarom zijn de fotos niet slecht.
              Als ik naar 'den brol' kijk die in het smak staat, vind ik dat pure zever en weggesmeten geld..........wat niet wegneemt dat sommige dat waarschijnlijk wel cool vinden. Ieder diertje zijn pleziertje, laat maar doen, zolang ze niet mijn voordeur vol HESP komen hangen.....

              -M-
              Kan allemaal zijn, maar ik vind dit waardeloze troep die in een derderangs horrofilmke thuis kan horen.
              En deze soort fotografie lokt nu eenmaal zeer tegenstrijdige reakties uit. Misschien heeft de ts dit ook wel bewust geplaatst om te provoceren?

              Comment


              • #37
                Re: Sanity calms.... (18+)

                Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                Degoutant !

                Als we dit als kunst gaan beschouwen, .. ja, sorry, ik heb andere waardes.
                Als je dit al degoutant vind hoop ik dat je nooit een kunstwerk van Paul McCarthy tegenkomt in een museum, dat is pas degoutant. (waarom het als kunst beschouwd wordt weet ik niet, maar het is zo )

                Over de foto's: vind het licht, de kleuren en de onscherpte passen, maar ik vind het zo fake. Het is net alsof hij gaat snijden om een stuk vlees erin te steken meestal is't toch andersom he?

                Comment


                • #38
                  Re: Sanity calms.... (18+)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                  ... ik vind dit waardeloze troep die in een derderangs horrofilmke thuis kan horen...
                  Ik denk dat dat net de sfeer is die Bart wou creëren, en dus is zijn opzet geslaagd precies

                  Comment


                  • #39
                    Re: Sanity calms.... (18+)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                    derderangs horrofilmke
                    ... Cult ... dikwijls veel leuker en beter dan megaprodukties... net als deze platen...
                    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

                    Gratis kijkplezier Coming soon

                    Comment


                    • #40
                      Re: Sanity calms.... (18+)

                      Gelieve nu opnieuw de foto's te beoordelen.

                      hesy.be
                      BD0319BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: Sanity calms.... (18+)

                        Wow, dit is wel eens iets apart
                        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

                        Comment


                        • #42
                          Re: Sanity calms.... (18+)

                          En deze soort fotografie lokt nu eenmaal zeer tegenstrijdige reakties uit. Misschien heeft de ts dit ook wel bewust geplaatst om te provoceren?

                          Hmm smaken verschilen nu eenmaal hé, ik ben der nu ook niet direct weg van maar de beelden storen mij ook niet . Het voordeel van dit soort werk is dat je het kan tonen, als ik mijn controversiele beelden zou plaatsen, gooien ze me van de site !

                          MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #43
                            Re: Sanity calms.... (18+)

                            [QUOTE=Rudy;1441944]die in een derderangs horrofilmke thuis kan horen.
                            QUOTE]

                            Klopt, nu nog de humor ervan inzien

                            Comment


                            • #44
                              Re: Sanity calms.... (18+)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
                              Alle kritiek, commentaar enz... is welkom, maar liefst on-topic
                              Wel, de tweede vind ik de beste omdat - tja, hoe moet je dat formuleren - dat er het meest "natuurlijk" uitziet ... euhm, ja... bij die eerste vind ik die hand met mes er zo geforceerd bijkomen. De tweede drukt ook veel beter "angst" uit, terwijl de eerste eerder een gimmick lijkt.
                              In die optiek heeft de tweede foto voor mij dus zeker een betekenis, veel meer dan de eerste. Al zou ik 'm nu niet bepaald in 't groot boven mijn bed hangen, ik slaap graag goed

                              Comment


                              • #45
                                Re: Sanity calms.... (18+)

                                Positieve of negatieve reakties, speelt geen rol, ik heb alleszins weer vanalles bijgeleerd...

                                Comment

                                Working...
                                X