Laat mij raden :
een aantal, tl-lampen op een houten bord met daarin een gat groot genoeg voor uw ringflash en u camera ?
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Laat mij raden :
een aantal, tl-lampen op een houten bord met daarin een gat groot genoeg voor uw ringflash en u camera ?
Deeeuuuhh ( geluid die laat horen dat je mis bent ) ...
Je mag nog eens raden ...
In de studio hebben we een achthoekige softbox.
Uit een oud stuk achtergrondpapier heb ik een vorm ( zoals in de bril ) uitgesneden en dat vel papier voor de softbox opgespannen ( met nijperkes ).
Deeeuuuhh ( geluid die laat horen dat je mis bent ) ... Je mag nog eens raden ...
In de studio hebben we een achthoekige softbox.
Uit een oud stuk achtergrondpapier heb ik een vorm ( zoals in de bril ) uitgesneden en dat vel papier voor de softbox opgespannen ( met nijperkes ).
mijn 2e gok:
Wel een octasoftbox met een achtergrondpapier dat je in de vorm gesneden hebt zoals op de bril en vast gemaakt hebt met nijperkes ?
Wat heb ik nu gewonnen ?
het blijven mooie foto's Lieven !
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Comment