Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miss Fanta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Miss Fanta

Model : Shirley
    MUA : Carine
    natwork.be

Re: Miss Fanta

Waarom "Miss Fanta", op zich is dit een goede opname, waar ik me de vraag bij stel waarom maak je een close up met Fanta (of iets anders, maakt niet uit) als blikvanger, het blik frisdrank krijgt hier meer aandacht dan je model, en ik dacht niet dat dit de bedoeling was. Verder had ik toch nog graag wat licht in der ogen gezien. En een beetje glamour retouche voor het model mag ook niet ontbreken .

Dus alles bij elkaar voor mij geen hoogvlieger!

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

de en het blik heeft wel wat.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Volgens mij vond ze het niet echt lekker
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Niet teveel glamour en een spontane natuurlijke look, het soort portret fotografie waar ik van hou. Hoe minder photoshop hoe beter, maar da's natuurlijk maar mijn eigen subjectieve mening . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Niet teveel glamour en een spontane natuurlijke look, het soort portret fotografie waar ik van hou. Hoe minder photoshop hoe beter, maar da's natuurlijk maar mijn eigen subjectieve mening . . .
            Je staat hier niet alleen in.
            mvgr
            antoine200

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              Volgens mij vond ze het niet echt lekker
              Jij drinkt waarschijnlijk ook liever iets met een "kraagje" .

Op zich vind ik het toch een mooie plaat. De aandacht gaat misschien even naar het "oranje" blik, maar hoe dan wijk je nadien toch af naar waar de inhoud in gaat... en die geeft op deze foto aan hen die de smaak van Fanta niet kennen, toch een andere kijk op wat er in zou kunnen zitten.
              (De foto zou misschien meer tot zijn recht gekomen zijn, met een Bacardi Breezer of zo...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Jij drinkt waarschijnlijk ook liever iets met een "kraagje" .

Op zich vind ik het toch een mooie plaat. De aandacht gaat misschien even naar het "oranje" blik, maar hoe dan wijk je nadien toch af naar waar de inhoud in gaat... en die geeft op deze foto aan hen die de smaak van Fanta niet kennen, toch een andere kijk op wat er in zou kunnen zitten.
                (De foto zou misschien meer tot zijn recht gekomen zijn, met een Bacardi Breezer of zo...)
                lol... of iets roods Maar los daarvan vind ik het een prima portret hoor. Ik hou ook van naturel. Niet dat jullie denken dat ik het helaal geen mooie foto vind of zo.
                Vind de Fanta opzicht prima. Model kijkt alleen een ietsiepietsie vreemd.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Ho... na een mister Fanta ( Mic ) hebben wij nu ook een miss !!!

Comment

Voor of tegen, al doende leert men.
                    Toch een extra opmerking:
                    Bij portret zijn de moeilijkste anatomische delen de handen (en de voeten) en die worden steeds verwaarloosd.
                    Modellen met superhanden zijn een utopie.
                    Wanneer eens een miss hand of miss voet verkiezing? Zou ook een mooie opdracht zijn voor een fotowedstrijdje.

Henri
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik vind ze wel mooi, maar het is jammer dat er wat lippenstift op het rietje zit.
                      Vraag me niet waarom, maar dat is voor mij een tikje storend...

Maar, in totaal Ik zou willen dat ik het ook zo kon
                      ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Woo - een heleboel reacties.

Waarom een fanta ? Dit is eigenlijk een foto "tussen door". Shirley had dorst en ik zag haar (nogal zwoel...) drinken van de fanta. Ik heb haar toen gewoon gevraagd om bij de softbox te gaan staan en ik heb afgedrukt.

Dit is (zoals de meeste van mijn foto's) zo uit de camera. Dus ja, met het stukje lippenstift op het rietje.

Enne mic, je hebt concurrentie
                        natwork.be

Comment

Er zijn er dus nóg die Mister Fanta (©mic) missen ...
                          Size doesn't matter, achievement does ...
                          Canon 7D ~ EF-S 17-55 IS + EF 24-105 L IS + EFS 18-135 IS + EF 70-300 DO IS ~ Canon Speedlite 420EX ~ Manfrotto 055CB + 322RC2 / Avatar © pdeco

Comment

Working...
                          X