model: Cathy
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Model shoot...
Collapse
X
-
Model shoot...
model: Cathysome pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
Re: Model shoot...
sorry, maar voor mij is dit een volkomen mislukte foto.
a. de gezichtsuitdrukking van het model straalt helemaal niks uit (geen vreugde,geen verdriet kirtom..geen enkele emotie.
b. de pose van het model, en de gezichtshoek waaruit is gefotografeerd, maakt dat, als het ware, het lichaam van het model en een beetje bijbungelt, en in feite niks bijdraagt aan de foto.
c. de kleurstelling en contrast in de foto zijn m.i. ook niet goed.
te gelig, te contrastloos.
sorry nogmaals, ik kan er niks beters van zeggen.
-
Mislukt? wanneer is een foto mislukt?
DOF is prima gekozen imho. Kwaliteit van de plaat is prima.
Dat het beter kan, is natuurlijk iets waar we allen naar streven.
Denk dat het licht hier niet 'spannend' genoeg is. Nogal vlak bedoel ik dan. Bij dit soort foto's kun je natuurlijk gaan voor highkey, mid- of lowkey. In dit geval gezien de pose, donker doek en achtergron, had ik voor meer schaduwen gekozen om het wat sfeervoller te maken.
Crop zou ook nog wat anders kunnen, maar mislukt vind de plaat zeker niet.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtMislukt? wanneer is een foto mislukt?
DOF is prima gekozen imho. Kwaliteit van de plaat is prima.
Dat het beter kan, is natuurlijk iets waar we allen naar streven.
Denk dat het licht hier niet 'spannend' genoeg is. Nogal vlak bedoel ik dan. Bij dit soort foto's kun je natuurlijk gaan voor highkey, mid- of lowkey. In dit geval gezien de pose, donker doek en achtergron, had ik voor meer schaduwen gekozen om het wat sfeervoller te maken.
Crop zou ook nog wat anders kunnen, maar mislukt vind de plaat zeker niet.My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.Foto's: http://www.jefjanssens.be - - - - - Blog: http://jefjanssens.wordpress.com/
Comment
-
-
ik volg madmax. t licht zit niet lekker, je pose is mooi.
Comment
-
Dit is een heel moedige poging en zeker geen mislukte foto (bestaat daar dan een definitie voor ?), de blik heeft wel degelijk inhoud (draai je maar even in dezelfde richting )
Persoonlijk denk ik dat dit in z/w wel sterker wordt...
GrtzLast edited by Arousal; 23 mei 2007, 23:36.
Comment
-
Moet MadMax bijtreden, is zeker niet mislukt. Perfecte DOF en wat gelaatsuitdrukking betreft: een prachtmodel met een echte 'karakterkop' en expressie te over!
Heb alleen steeds de neiging om mijn hoofd te gaan draaien...
Voor de rest
Comment
-
bedankt allemaal!!
't was mijn allereerste poging om dergelijke foto's te maken...
heel leerrijk alvast...
koensome pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht...een mislukte foto (bestaat daar dan een definitie voor ?), de blik heeft wel degelijk inhoud (draai je maar even in dezelfde richting )
De blik heeft zeker inhoud... je kan ze zelfs op meerdere manieren interpreteren : zinloos, moedeloos, eindeloos... maar zelfs een wezenloos gelaat kan veelzeggend zijn.
Het is een aparte pose, maar ik vind ze, net om de blik te accentueren, goed gekozen.
Comment
-
-
Comment