Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een communie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een communie

    Graag jullie mening.






  • #2
    Re: Nog een communie

    foto 1 foto linksonder tikje lichter ?

    foto 2 de 2 linker foto´s spiegelen tov elkaar ?

    foto 3 sommige zw witjes tikje frisser ?

    foto 1,2,3 grote achtergrond foto´s > klasse !

    De beste kaart is degene die uw dochter het leukst zou vinden.

    ben benieuwd naar de mening van andere forumleden.
    ...zonder camera maak je de beste foto's...

    Comment


    • #3
      Re: Nog een communie

      vind de tweede erg leuk gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Nog een communie

        @ Robert Ik heb in de tweede foto de linkse fotootjes eens gespiegeld en het komt inderdaad beter uit. Ze kijkt nu nl. de foto in i.p.v. uit.

        Comment


        • #5
          Re: Nog een communie

          Oorspronkelijk geplaatst door eLDe Bekijk bericht
          @ Robert Ik heb in de tweede foto de linkse fotootjes eens gespiegeld en het komt inderdaad beter uit. Ze kijkt nu nl. de foto in i.p.v. uit.
          Ik zou dit persoonlijk nooit doen met een (bekende) persoon. Reden = een gespiegelde foto is niet meer dezelfde persoon (niemand is perfect symmetrisch) => en dus is het zelfs mogelijk dat iemand niet herkend wordt indien gespiegeld.
          Bij dit meisje bv. zal haar streep aan de verkeerde kant liggen, etc. Wat extra kan opvallen omdat er vlak boven een niet gespiegelde foto van hetzelfde meisje staat.
          Als het om een advertentie ofzo gaat, kan je dat wel doen vind ik, maar niet bij zoiets persoonlijks als een communiekaartje.

          Qua compositie vind ik de eerste en derde de beste , vind de 2de nogal druk omwille van verschillende formaten per foto. Zo zie je maar : de gustibus et coloribus ...
          Gr, Hilde.
          http://www.hpgraphics.be

          Comment


          • #6
            Re: Nog een communie

            Ben het met HildeP eens over het spiegelen.
            De grote in elk kaartje vind ik mooi verlicht. De combinatie van de zw-w kleintjes in de gekleurde grote bij het derde kaartje vind ik minder geslaagd.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Nog een communie

              Oorspronkelijk geplaatst door HildeP Bekijk bericht
              Reden = een gespiegelde foto is niet meer dezelfde persoon (niemand is perfect symmetrisch).
              Inderdaad, als je het nadien in detail bekijkt, krijg je wel enkele abnormaliteiten te zien. Eén ervan: uurwerk komt ineens aan de rechterpols i.p.v. de linker.

              Comment

              Working...
              X