Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
@ Robert Ik heb in de tweede foto de linkse fotootjes eens gespiegeld en het komt inderdaad beter uit. Ze kijkt nu nl. de foto in i.p.v. uit.
Ik zou dit persoonlijk nooit doen met een (bekende) persoon. Reden = een gespiegelde foto is niet meer dezelfde persoon (niemand is perfect symmetrisch) => en dus is het zelfs mogelijk dat iemand niet herkend wordt indien gespiegeld.
Bij dit meisje bv. zal haar streep aan de verkeerde kant liggen, etc. Wat extra kan opvallen omdat er vlak boven een niet gespiegelde foto van hetzelfde meisje staat.
Als het om een advertentie ofzo gaat, kan je dat wel doen vind ik, maar niet bij zoiets persoonlijks als een communiekaartje.
Qua compositie vind ik de eerste en derde de beste , vind de 2de nogal druk omwille van verschillende formaten per foto. Zo zie je maar : de gustibus et coloribus ...
Gr, Hilde.
Ben het met HildeP eens over het spiegelen.
De grote in elk kaartje vind ik mooi verlicht. De combinatie van de zw-w kleintjes in de gekleurde grote bij het derde kaartje vind ik minder geslaagd.
Reden = een gespiegelde foto is niet meer dezelfde persoon (niemand is perfect symmetrisch).
Inderdaad, als je het nadien in detail bekijkt, krijg je wel enkele abnormaliteiten te zien. Eén ervan: uurwerk komt ineens aan de rechterpols i.p.v. de linker.
Comment