Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

    Hartelijk dank voor al de mooie berichtjes die we hier mochten lezen.
    Het doet echt goed
    Onze kleine Lara doet het momenteel weer een stuk beter na haar minder moment dit weekend.
    Papa heeft vandaag tijdens het wachten in het ziekenhuis een website voor Lara gemaakt. Deze is te bekijken op www.houdevelt.com, hierop staat een woordje uitleg alsmede een fotogalerij van onze kleine maar dappere meid.

    Lara, Els en Edwin
    fotowebsite: www.edwinfoto.com
    Lara's website: http://www.houdevelt.com
    fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

    Comment


    • #62
      Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

      Wat een onvoorstelbare foto's. Zo klein en breekbaar. Ik weet niet wat ik er meer over kan zeggen.

      Het heeft grote indruk op mij gemaakt. Hoe klein een mens kan zijn. Sterkte voor de komende tijd. Voor jullie allemaal.
      Last edited by bolke; 22 mei 2007, 21:27.
      Fotoapparatuur
      Portfolio

      Comment


      • #63
        Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

        Woorden schieten me bijna tekort als ik dit lees en de foto's zie op Lara's webpagina...

        Ik wens jou en je familie veel sterkte de komende periode

        Groet, Mark
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #64
          Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

          Veel sterkte en kracht aan jullie dochter en jullie gewenst.

          Bart

          Comment


          • #65
            Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

            'k Heb net Lara's Webpagina bekeken met de vele mooie foto's.
            Wat een klein wondertje toch ! En nu al een echt vechtertje , dat belooft!
            Nog heel veel succes samen, hopelijk groeit ze snel zodat ze met de familie vlug mee naar België mag komen.
            Gr, Hilde.
            http://www.hpgraphics.be

            Comment


            • #66
              Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

              Aaah, zo kein, zo kwetsbaar, zo mooi!

              Iets meer dan 2 jar geleden werd onze zoon Mauro geboren op 27 weken.
              Zijn longen waren totaal niet klaar. En hij heeft dus een zeer zware periode achter de rug. Dokters vreesden zeer lang voor een goede afloop.

              Mauro bewees echter een vechter te zijn, en dat zie je er vandaag nog steeds aan, maar hij is nu gezond en wel.

              Ik wens jullie dezelfde positieve afloop toe. Ik kan me zeer goed indenken hoe moeilijk het nu is. De vreugde samen met de angst, je wil wel, maar kan niet uitbundig zijn, je kan niet maar moet wel een beetje angst hebben!

              Deze foto's zijn zeer gelijkaardig met die van ons zoontje in zijn eerste weken op de intensieve. Het is voor mij dus echt niet moeilijk om me in te leven in de sfeer!

              Heel veel sterkte gewenst voor dit leven, zo broos.
              Wij hopen met jullie mee dat ze sterk is en blijft en gezond en wel kan opgroeien.

              Peeke
              ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

              Comment


              • #67
                Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                Proficiat en dat alles goed mag aflopen.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment


                • #68
                  Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                  Proficiat met jullie meid.
                  Hopelijk komt alles prima in orde.
                  Zelf heb ik 2zoontjes en weet hoe dierbaar kinderen zijn.
                  Tevens ken ik iemand met een tweeling die bij de geboorte eentje 500+ en eentje 600+ grammetjes woog. Deze beide kereltjes zitten nu bij mijn oudste zoontje in de kleuterklas en zijn 2 flinke peutertjes

                  veel succes en probeer zoveel mogelijk van je pasgeborene te genieten, hoe moeilijk dat ook mag zijn nu met al die problemen.

                  STERKTE

                  -M-
                  Mijn site...
                  vandaelefotografie.be
                  * BD0916BE *

                  Comment


                  • #69
                    Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                    Zoals velen volgen wij met spanning mee... met haar levenskracht en met al onze positieve gedachten komt dit zeker goed.

                    Proficiat en al onze steun aan de ouders en familie.
                    Joze en Jul
                    nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

                    Comment


                    • #70
                      Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                      Jeetje zeg, wat kwetsbaar.

                      Heel veel sterkte!
                      Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
                      Sigma 18mm - 125mm

                      Comment


                      • #71
                        Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                        Beelden die raken en bijblijven...

                        Proficiat met jullie sterke dochter!

                        MrsMoe(iketreimeloe)
                        Wie zich verliest in z'n passie, heeft minder verloren dan wie z'n passie verliest.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                          heel veel sterkte voor jullie alle drie, zij is inderdaad een vechtertje, blijven hopen.....wat een schatje....dikke kus voor jullie.....
                          groetjes, Kati

                          Comment


                          • #73
                            Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                            Met veel verwondering heb ik jullie webpagina bekeken.

                            Wij hebben het ook meegemaakt met onze 2 dochters die op 30 weken ter wereld kwamen. 784 gr en 1002 gr.
                            Het waren vechtertjes en alles is ok nu.

                            We wensen jullie veel moed en sterkte in deze moeilijke periode.

                            Joeri
                            Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

                            Comment


                            • #74
                              Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                              Proficiat met jullie dochter Lara, maar ook veel sterkte in deze moeilijke periode maar als het een vechtertje is kan komt het allemaal wel goed.
                              Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's

                                Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje,de beelden raken denk ik iedereen
                                Veel sterkte in deze zware periode.
                                christa

                                Comment

                                Working...
                                X