Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Onze dochter Lara (prematuur 23 weken zwangerschap) extra foto's
Zelfs zonder het hele verhaal stralen deze foto's de emotionele betrokkenheid uit van de fotograaf. Dit maakt dat het uitermate sterke beelden zijn. En nogmaals een bewijs dat een foto absoluut niet technisch perfect moet zijn om de kijker mee te nemen in een verhaal. Knap werk
En natuurlijk wens ik jullie "all the best" met de nieuwe aanwinst!
Proficiat met de geboorte van jullie dochtertje, ook al was het nog véél te vroeg en dus ook onverwacht...ik hoop dat jullie ondanks de vele zorgen toch nog kunnen genieten van jullie vechterke Lara. Hopelijk groeit ze zonder al teveel zorgen op tot 'n pracht van 'n meid.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Bedankt, voor de toffe reacties en steun.
Momenteel maakt onze kleine meid een moeilijk moment door, darmperforatie blijkt toch niet ok, waardoor momenteel druk op de nieren die daardoor niet goed werken. Ze wordt momenteel onderzocht, en mogelijk is een drainage van de buik nodig, we wachten af.
Ondertussen nog enkele foto's
De foto's vertellen het verhaal zoals het is. We krijgen een duidelijk beeld van hetgeen jullie nu moeten doorstaan. Maar zoals ik gelezen heb is het een sterke meid
Veel moed en sterkte toegewenst van het hele gezin hier.
extra vraag met voorstel: wat i.v.m. medische kosten voor Lara en verblijfkosten voor ouders? Kunnen wij helpen? Wil graag helpen met bijdrage-tegemoetkoming.
Medische kosten en verblijfskosten van verlengd verblijf worden voorlopig nog allemaal gedragen door de reisverzekeing, tevens als de evenuele medische vlucht als deze nodig is terug naar huis. Tevens hebben we hospitalisatie verzekering. Hartelijk dank maar momenteel komen we er met jullie morele steun
Comment