Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotograaf

Oorspronkelijk geplaatst door Joel Bekijk bericht
    dit vind ik nu eens kwatsj....

uiteindelijk wil lennert zijn idee zijn gedachte tonen. De opmerkingen van voornoemde leden zijn onterecht vind ik.

Lennert is de persoon die het zag in die foto en wil het zo voortbrengen. Als hij het onscherp en met kleurenspelen zou wou hebben en hij is tevreden over het resultaat dan is zijn doel bereikt en vind ik commentaar onterecht.

groetjes
    mss eens effe een blik werpen op deze
    Geeft een paar meningen weer over "Showcase", altijd nuttig om te weten wat er hier de laatste drie weken HET topic was.
    fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joel Bekijk bericht
      dit vind ik nu eens kwatsj....

uiteindelijk wil lennert zijn idee zijn gedachte tonen. De opmerkingen van voornoemde leden zijn onterecht vind ik.

Lennert is de persoon die het zag in die foto en wil het zo voortbrengen. Als hij het onscherp en met kleurenspelen zou wou hebben en hij is tevreden over het resultaat dan is zijn doel bereikt en vind ik commentaar onterecht.

groetjes
      lees dan maar zijn eigen intro en dan vooral het laatste woordje daarvan....maarja.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        lees dan maar zijn eigen intro en dan vooral het laatste woordje daarvan....maarja.
        grt,bouk.

Ja jongens, het loopt hier serieus mis op die manier hé. Geef je commentaar dan is het niet terecht of "kwatsj". Geef je geen commentaar dan komt er gezeur dat men niet kan bijleren... Een mens zou niet meer weten wat te doen.

Misschien kan ik beter gewoon kijken en niet meer reageren?!?

ciao, gauloise

Comment

Misschien leuk voor thuis voor lief en familie, echter minder geschikt als beeld voor de showcase .

MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Eens zitten spelen..... met levels en laagskes
            Niet super-scherp, maarja.....
            .......en dat is dus een rede temeer waarom je ze in het onderdeel "Fotodiscussie" had moeten plaatsen.
            Maar voordat je weer een foto wil plaatsen lees dan eerst de sticky die boven elk forumonderdeel staat. Succes ermee.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
              Ja jongens, het loopt hier serieus mis op die manier hé. Geef je commentaar dan is het niet terecht of "kwatsj". Geef je geen commentaar dan komt er gezeur dat men niet kan bijleren... Een mens zou niet meer weten wat te doen.

Misschien kan ik beter gewoon kijken en niet meer reageren?!?

ciao, gauloise
              En wat kan Lennert dan precies van jouw commentaar leren
              There are no problems, only solutions!

Comment

Koeien ??? da's nieuw voor mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BarTie Bekijk bericht
                  Nogmaals: had ie in fotodiscussie gepost dan had ie opbouwend commentaar gekregen. Zonder twijfel. In showcase hoef je geen (opbouwend) commentaar te geven. Maar als je niet tegen kritiek kan, dan post je niet in showcase als je geen "case" hebt. Lennert heeft het volgens mij al begrepen, jij nog niet blijkbaar.

Comment

Wel, dat dit een zeer onnatuurlijke weergave van een huidtint is die niet aantrekkelijk overkomt.

En bovendien -als je hier vaker komt- weet je dat Mr. Gauloise een aimabel heerschap is gespeend met een hoge dosis humor, dus die 'toon' is nergens voor nodig.

Trouwens

Het is hier nog altijd showcase, geen fotodiscussie!

Maarja!
                    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Wat een toon zeg
                      fotosite

Comment

Ik denk dat ik morgen eens na het opstaan in mijne blote flieter voor de spiegel ga staan, ongekamd en ongeschoren dan een foto van mezelf ga nemen en dit in showcase ga zetten.
                        Je krijgt dan Arhitectuur ( mijne spiegel en badkamer ), Mensen&Modellen met18+, Fotodiscutie Extra en wat nog allemaal in 1 topic.

Sorry aan T.S. maar dit vind ik maar niks

reageren doe je hier maar , ik geef hier in dit topic geen reacties meer. Misschien toch beter zo.

O ja, de foto: ruis, onscherp, foto niks interessants, de kleuren zijn niet echt super en uw statief stond scheef ! ...maarja
                        Last edited by Geert_B; 15 mei 2007, 23:43.
                        BD0723BE

Comment

Working...
                        X