Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fotograaf

Eens zitten spelen met levels en laagskes
    Niet super-scherp, maarja..
    Last edited by Lennert; 8 september 2007, 01:16.

Re: Fotograaf

gekozen kleur niet mooi en het idee wat afgezaagd.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      gekozen kleur niet mooi en het idee wat afgezaagd.
      grt,bouk.
      nja, bedankt zkr? Ik vind de kleuren net wel geslaagd..

Comment

Geslaagd wel, tenminste als je aan hepatitis B lijdt....

ciao, gauloise

Comment

Ik ben hooguit een maandje bezig met fotografie, men wordt hier nogal gestimuleerd om aan je hobby te werken :S
          Ik sta open voor kritiek, maar niet voor flauwe zever zoals dit.
          Als er niet wat gerichter en meer gegronde commentaar kan worden gegeven, moet het ook niet meer voor mij..
          groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Ik ben hooguit een maandje bezig met fotografie, men wordt hier nogal gestimuleerd om aan je hobby te werken :S
            Ik sta open voor kritiek, maar niet voor flauwe zever zoals dit.
            Als er niet wat gerichter en meer gegronde commentaar kan worden gegeven, moet het ook niet meer voor mij..
            groetjes
            Laat je niet uit je lood slaan door flauwe zever, Lennert.
            Het belangrijkste is dat je zelf een goed gevoel hebt bij die foto.
            Opbouwende kritiek opslaan en onnozele opmerkingen onmiddelijk wissen.
            En vooral blijven fotograferen
            There are no problems, only solutions!

Comment

De foto is - zoals eerder gezegd, maar dan in andere bewoordingen - gewoon niet goed. Dit lijkt me al een zeer belangrijk punt, alhoewel dit ook wel eens zeer kan doen.
              De kleuren zijn inderdaad niet goed; volgens mij was je foto veel en veel te donker en heb je deze proberen op te trekken, met als gevolg dergelijke kleuren.
              De inhoud is ook niet goed; dergelijk idee is - hier en elders - al een triljoen keer gepasseerd. Dit is een van de vaste thema's van een beginnend fotograaf. Nog zo een cliché is je schaduw op de grond fotograferen. En een derde zijn koeien; veel beginners fotograferen om een of andere reden koeien... echt waar!
              Je verwacht duidelijk een ander en positiever antwoord. Sorry, die zal je niet krijgen. Bezie het zo: met een correct antwoord zal je véél verder geraken, dan met een niet gemeende "goed" en "knap"...

EDIT:
              Oorspronkelijk geplaatst door BarTie Bekijk bericht
              Het belangrijkste is dat je zelf een goed gevoel hebt bij die foto.
              Laat dit als beginnend fotograaf nu net NIET het belangrijkste zijn, helemaal in tegendeel zelfs; luister in de eerste plaats naar mensen met ervaring.

Comment

Punt is dat dit geen foto is voor showcase, maar voor fotodiscussie.
                Vandaar de reacties van bouk en Gauloise.
                Had dit in discussie gestaan, had je niet zo'n schampere reacties gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
                  De foto is - zoals eerder gezegd, maar dan in andere bewoordingen - gewoon niet goed. Dit lijkt me al een zeer belangrijk punt, alhoewel dit ook wel eens zeer kan doen.
                  De kleuren zijn inderdaad niet goed; volgens mij was je foto veel en veel te donker en heb je deze proberen op te trekken, met als gevolg dergelijke kleuren.
                  De inhoud is ook niet goed; dergelijk idee is - hier en elders - al een triljoen keer gepasseerd. Dit is een van de vaste thema's van een beginnend fotograaf. Nog zo een cliché is je schaduw op de grond fotograferen. En een derde zijn koeien; veel beginners fotograferen om een of andere reden koeien... echt waar!
                  Je verwacht duidelijk een ander en positiever antwoord. Sorry, die zal je niet krijgen. Bezie het zo: met een correct antwoord zal je véél verder geraken, dan met een niet gemeende "goed" en "knap"...

EDIT:

Laat dit als beginnend fotograaf nu net NIET het belangrijkste zijn, helemaal in tegendeel zelfs; luister in de eerste plaats naar mensen met ervaring.
                  Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Bij deze reacties sluit ik me volmondig aan.
                  fotosite

Comment

Hier heb ik tenminste wat aan.. Natuurlijk geef ik me niet gewonnen met fotografie, maar jullie begrijpen denk ik ook wel dat dit geen positieve stimulans was.. Ik zal mn best doen en hopelijk kan ik jullie verrassen met mijn volgende foto's
                    Groetjes,
                    Lennert

Comment

Hier heb ik tenminste wat aan.. Natuurlijk geef ik me niet gewonnen met fotografie, maar jullie begrijpen denk ik ook wel dat dit geen positieve stimulans was.. Ik zal mn best doen en hopelijk kan ik jullie verrassen met mijn volgende foto's
                      Groetjes,
                      Lennert
                      That's the right spirit man !

Comment

Groetjes,
                        Lennert
                        That's the spirit!!
                        There are no problems, only solutions!

Comment

Groetjes,
                          Lennert
                          Hang on to that spirit!

ciao, gauloise

Comment

Pol je hebt je aanhangers ook mee zie ik
                            www.kdfotografie.be

Comment

dit vind ik nu eens kwatsj....

uiteindelijk wil lennert zijn idee zijn gedachte tonen. De opmerkingen van voornoemde leden zijn onterecht vind ik.

Lennert is de persoon die het zag in die foto en wil het zo voortbrengen. Als hij het onscherp en met kleurenspelen zou wou hebben en hij is tevreden over het resultaat dan is zijn doel bereikt en vind ik commentaar onterecht.

groetjes

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                              www.degitail-imaging.be

Comment

Working...
                              X