Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communie tweede deel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Communie tweede deel

Bedankt aan de commentatoren van deel I
    In navolging een tweede deel en ook nu is alle respons welkom. of
    Morgen nog twee fotootjes en dan vertel ik ook ineens wat de ouders kozen
    Volgens mij de drukste maar de achtergrondfoto -genomen vanuit de vuurtoren- heeft voor de ouders en enkele familieleden een persoonlijke sentimentele waarde. Daarom wou ik deze even proberen...

Door velen verguisd omwille van het zwart wat voor de meesten rouwassociaties oproept...

mvg,
    Kinglouie

De laatste van vandaag:

de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

Re: Communie tweede deel

De linkse en rechtse fototjes van de eerste collage zijn erg knap ... het portretje in het midden valt wat weg ... De achtergrond in deze vind ik minder passen maar na je uitleg gelezen te hebben begrijp ik de bedoeling.

De tweede is idd. aan de triestige kant, mocht de datum er niet opstaan zou het al minder "rouwerig" overkomen, maar een datum hoort er nu eenmaal bij ...

Het vectoriële van de derde is mooi, me like, maar dat portretje kan me hier wederom niet overtuigen ... niet dat het een "lelijk" portret is maar ik mis de frisheid van de andere foto's.

Ik zou alvast de derde kiezen
    www.fotofolio.be

Comment

De tweede vind ik ook een beetje tegenvallen, vooral vanwege de kleurencombinaties, maar ik heb hier lang getwijfeld tussen de eerste en de derde, en ik zou toch de eerste nemen. Vooral foto 1 en 3 passen bij de achtergrond. De reeks foto's die het lege strand bedekken, en in zekere zin de lijn van de vaargeul volgen. De vaargeul, opening naar de zee... symbolisch kan dit kaartje veel meer waarde hebben.
      Fotofolio heeft gelijk over het "portretje". het is misschien te sober om in het dynamische geheel van het kaartje te passen, maar het is en blijft een communiekaartje, en daar hoort "volgens de meesten" een portretje op.

Comment

Ik ga consequent voor de eerste de centrale foto geeft naar mijn mening nu net meerwaarde door de indringende blik van deze mooie meid Groetjes G.

Comment

Working...
        X