Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communie I

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Communie I

    Of ik wat foto's wou nemen was de vraag, de ouders gingen dan wel iets ineen knutselen. Ik ging akkoord maar vroeg toch of ze iets professionelere hulp wilden zoeken want de verantwoordelijk voor het al dan niet slagen van de foto's wilde ik niet op mijn geweten hebben.
    De foto's nam ik en ik amuseerde me best, al bleek dit helemaal niet makkelijk. Dat wit bleek nogal vlug uitgebrand, het meisje had duidelijk al heel veel in modellenboekjes gekeken en wilde dit persé imiteren, de hele tijd lang
    Uiteindelijk amuseerde ik mij ook achteraf met het uitwerken van hetgeen in mijn klassiek verstand opborrelde. Ik wist wel dat de ouders graag iets hadden gehad met insteekfotootjes, iets waar ik zelf minder achter sta.
    Met plezier luister ik naar alle opmerkingen





    de gustibus et coloribus non est disputandum
    Greetz, Artur Bex

  • #2
    Re: Communie I

    Nr 2 zonder twijfel
    www.kdfotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Communie I

      Het eerste wat ik dacht toen ik deze platen opende was.. wow.. das een meid met een eigen koppie. En dat nog wel zonder dat ik uw verhaal las.
      Dit meiske gaat het nog ver schoppen denk ik. Op welk vlak weet ik niet, maar een 'kop' heeft ze zeker
      Wil ook in deze serie niet kiezen hahaha.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Communie I

        (ook) niet zo mijn "ding" die communiekaartjes met meestal dat knip en plakwerk/kadertjes en lelijke lettertypes.
        Zonder de inzetfoto's wat mij betreft sterker.
        Als ik de papa en/of mama zou zijn mocht beeld 3 zonder inzetfoto en tekst loeigroot thuis worden opgehangen
        Gr, Paul
        M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

        Comment


        • #5
          Re: Communie I

          Als communiefoto's vindt ik die met het plakwerk juist heel goed,
          als het mijn dochter zou zijn,ik zou resuluut voor de derde gaan
          Tja,smaken hé
          Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

          Comment


          • #6
            Re: Communie I

            leuk gedaan, prima model trouwens.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X