Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry, maar ik zie geen verband tussen het touw en het model, ik zie er ook geen meerwaarde aan. Noch voor het model, noch voor de compo, integendeel, het touw maakt het nodeloos drukker en rommeliger. Het het blursoepje... nee hoor, laat de foto maar zoals hij origineel is, dat zou stukken beter zijn
Goede compo is men eerste indruk maar als ik lang naar de foto kijk vind ik het touw toch iets te storend.Maar smaken verschillen en het is leuk gevonden en eens iets anders.
Het 'vervaag-effect' kun je zeker ook bekomen met de juiste camera instellingen..en door de flits is het touw op de voorgrond wel erg 'hard' in beeld,.. misschien een andere opstelling van de flitsers zou uitkomst kunnen brengen hier. dus blijven proberen en zien dat je treintje op het goede spoor komt te staan!...mvg..D.
Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...
Het model kijkt toch wel ongeinteresseerd.
Het lijkt me dat de PS bedoeld was om nog iets te redden, maar dat lijkt me niet gelukt. jammer, met een iets andere houding en een iets andere blik ( moest ze RECHT in de camera kijken ? ) was de foto veel spannender geworden.
mooi met de kleuren gespeelt alsook met de belichting maar inderdaad wat te zacht, 'k heb het graag wat scherper zeker in een studio niet tegenstaande dit ook zeker een artistieke waarde heeft
een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)
Comment