Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hilde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hilde

Hilde in de studio is gegarandeerd fun.
    Shoot van weeral een weekje of 2 geleden.
    Make Up : Carine De Leersnyder
    Kiezen is niet nodig.

Zoals steeds bijna straight out of the cam (enkel licht en crop aangepast)
    natwork.be

Re: Hilde

tweede de beste voor mij.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hey hey, 'k had je foto's niet onmiddelijk herkend, nieuw kaderken? Ik vind deze beter, de foto's verdienen een "deftige" kader in plaats van een smal randje

Wat de foto's betreft, 'k ga eens kritisch zijn hee. Ik vind ze alledrie goed zenne, maar een leeraar zei ooit, ik ga niet spreken over de 95% dat de foto goed is, maar over de 5% waarvan ik vind dat het kan verbeteren

De eerste, het zal wel jouw ding zijn vermoed ik, maar ik had liever nog een tikkeltje licht gezien op de ene kant van het gezicht (reflectiepaneelke), op zijn minst op het oog, nu is het precies of er een hap uit haar gezicht is.

Tweede van 't zelfde eigenlijk, een beeke meer licht, of een andere positie van het gezicht had vermeden dat het nu lijkt alsof Hilde baardgroei heeft (sorry Hilde) en door de schaduw lijkt het of de kaak een andere vorm krijgt, en meer mannelijk lijkt.

Derde, 't licht zit hier goe , de expressie is toppie, maar 'k mis de interactie doordat er geen contact is met de kijker. Een voorwerp of persoon waarnaar de expressie gericht werd zou toffer zijn, of de expressie right in your face.

Heu....zou ik nu nog durven komen vrijdag, oeioei, en je hebt nog een flitser van mij, ai ai

Pas op, dit wil niet zeggen dat ik de beelden slecht vind zenne ('k ga beginnen mooi praten hee ) Nee, 'k vind super wat je doet met het licht op de eerste twee, maar met zo'n licht werken is extra moeilijk. Dan komt het hem dikwijls op details aan.
      SKurt.be
      www.SKurt.be

Comment

Hey Kurt

Idd nieuw kaderke - ne mens moet af en toe eens vernieuwen he. Merci voor het compliment.
        Voor nr 1 : volledig zwarte helft van het gezicht was wel explicitiet de bedoeling
        Bij nr2 en 3 kan ik je volgen.
        Bij nummer 3 was Hilde aan het schreeuwen naar een softbox die altijd maar licht stond te geven. Maar die mogen toch niet op de foto ??
        natwork.be

Comment

Ik ga Skurt lekker tegenspreken
          Vind die schaduw op deze platen juist niet storend. Heb ze vroeger wel eens gezien van Nat waar ik dat wel vond trouwens.

Maar goed. Het 'nadeel' van deze manier van belichten is dat de boel ook knoerthard wordt belicht. Alle details , rimpels, pukkeltjes worden hierdoor geaccentureerd. Nu is dat opzich een smaakkwestie want ik weet dat Nat nagenoeg niet soept. Maar denk dat dit de plaat zeker ten goede zou komen.
          Echter vind ik de blik niet helemaal lekker.

Daarom ga ik naar de volgende
          No2 vind ik echt vet en stoort die 'baard' mij niet. Ook die lekkere slagschaduw op de muur kan mij in die plaat bekoren. Toppie foto voor mij.

No3 is gewoon fijn, maar daar ga ik wel mee als het gaat om interactie met de kijker of een object in beeld. Neemt niet weg dat ik dit ook een heel mooie plaat vind.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Merci Madmax.

Zoals gezegd straight out of the cam, en dat blijft mijn motto.

Nr 1 is zoals ie is. Dit is Hilde. Een karaktervolle meid met al heel wat levenservaring en dat moet blijken uit de foto. Door te gaan blurren doe ik Hilde onrecht aan vind ik. Zij is geen 22 en het is niet de bedoeling iemand van 22 daar neer te zetten. Ik probeer zoveel mogelijk een verhaal in de foto te plaatsen (aan de kijker om het verhaal te zoeken) en niet altijd de kleine onvolmaaktheden van de mensen te verdoezelen. Ik heb zelfs de neiging om deze zelfs te accentueren.

Bij nr 3 had ik misschien ipv vierkant, toch beter rechthoek gekozen en Hilde helemaal rechts gezet. Dan zou ze in de ruimte schreeuwen ipv tegen mijn kader.

Thanks voor het comment
            natwork.be

Comment

Working...
            X