Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Hele leuke foto, goed belicht en aangename kleuren om naar te kijken.
Nu nog even muggenziften of mierenneuken... M.i. ben je een beetje verkeerd geweest in de crop. De tatoe moest en zou erop staan, althans zo komt het bij mij over, waardoor ik de indruk krijg dat de mooie meid een beetje van de foto weggedrukt wordt.
Persoonlijk zou ik die croppen tot net boven haar borsten, zo gaat alle aandacht naar hun blik (die van haar vind ik trouwens geweldig !).
helemaal mee eens, heb niets tegen borsten, maar hier hoeft het nou net niet.
tis net een borst te veel.
maar met een kleine tatoe op de borst, veranderd dat natuurlijk.
grt,bouk.
De crop blijft zoals het is, ik heb nog meerdere opnames van dit stel maar dit blijft mijn persoonlijke voorkeur .
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Ik kan hier niet over muggeziften zoals dat hier zo mooi word gezegd,
de compo,de naakte borst,de tatoo,de blik(van beide modellen)alles is goed imo,groot gelijk dat je hem laat zoals ie is
Comment