Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Gewoon aansluiten en concluderen dat dit een supersexy foto is, is heel gemakkelijk. M.i. wordt dit meer veroorzaakt wordt door het model, goed voorzien van "oren en poten", zoals we hier zeggen, en de kleding, combinatie leer en lingerie, dan door de foto op zich, die het wel juist presenteert.
Op het moment dat een "normale" heteroman gevraagd wordt, deze foto te beoordelen, slaan de hormonen gewoon op hol. Eigenlijk is elke andere fotograaf hier een beetje jaloers op "de fotograaf".
Wat de foto betreft... Hij is mij een tikkeltje te "gemaakt"... mja, dat is persoonlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Je bedoelt dus de inhoud van de jas...
Gewoon aansluiten en concluderen dat dit een supersexy foto is, is heel gemakkelijk. M.i. wordt dit meer veroorzaakt wordt door het model, goed voorzien van "oren en poten", zoals we hier zeggen, en de kleding, combinatie leer en lingerie, dan door de foto op zich, die het wel juist presenteert.
Op het moment dat een "normale" heteroman gevraagd wordt, deze foto te beoordelen, slaan de hormonen gewoon op hol. Eigenlijk is elke andere fotograaf hier een beetje jaloers op "de fotograaf".
Wat de foto betreft... Hij is mij een tikkeltje te "gemaakt"... mja, dat is persoonlijk.
maar ik vind het echt een mooi jasje hoor, de inhoud had ik nog niet eens gezien.
grt,bouk.
een foto op zich is nu eenmaal toch een combinatie van model, styling, kledij, pose, belichting en als dat allemaal in balans zit mag je toch wel gewoon besluiten dat dit een goeie foto is. als ik soms zeg: 'mooi kleedje', dan bedoel ik ook dat het een mooi kleedje is uit styling oogpunt.
ehhh... enneeeeehhh wat is daar mis mee?
Elke foto in een studio (en een boel daar buiten) is 'gemaakt'.
Een model moet poseren en een blik tevoorschijn toveren zoals de fotograaf het verlangt. In dit geval vind ik de blik in combi met jas (open met bh zichtbaar) helemaal goed... sexy.. gemaakt .. en lekker.
Heeft niks met hormonen te maken. (hoewel )
Dit is gewoon een super, lekkere plaat, van een mooi, sensueel model en toch nergens plat.
Voor al de mensen die mij geqoute hebben "over de hormonen"...
Het valt me gewoon op dat op het moment dat er een knap, leuk model, wat dit ongetwijfeld is, gepresenteerd wordt, meer het model dan de foto beoordeeld wordt. Doe deze foto met een "doorsnee" meid en je krijgt heel andere commentaren, misschien zelfs geen.
100% akkoord dat het zo mag, en dat het allemaal aangenaam om naar te kijken is, en dat het de bedoeling moet zijn het beste uit het model te halen, wat hier ongetwijfeld gebeurd is, wat ik trouwens ook zeg.
Hierover verder discussiëren ga ik niet in dit topic doen. Bovendien... persoonlijke smaak mag toch ook nog ?
Ik ga zeker deze foto niet kraken, wat ik ook niet deed. Hij kan zo in de portfolio en evenzeer op een cover.
Ik zie dergelijke foto's echter liever gekadreerd (in een omgeving, een kader...), zoals deze bijvoorbeeld, i.p.v. in een studio met een witte achtergrond en studiobelichting. Meer moet je er niet achter zoeken. Ik had het misschien ook beter zo direct verwoord i.p.v. het woordje "gemaakt" te gebruiken.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Als ik nu ff probeer om niet in dat jasje te kijken (heb mijn monitor al wat gedraaid, mar dat hielp niet), dan zal ik weer eens een typische perrush-comment proberen te geven (lees = eens iets anders zeggen dan de rest)
--
dus model is idd een dikke 9 waard, de pose is me ook een beetje te gemaakt, maar dat kan er nog wel mee door.
Wat me wel stoort is 1) de overbelichting en 'opgaan' van het haar aan de rechterkant (haar linkerkant). Ik had gewoon liever gezien dat het haar daar niet opging in de achtergrond.
Maar er stoort me nog iets meer, nl in het gezicht van het model zit een lichte streep links van haar neus en aan lichte vlek om haar rechter wang. Die had ik beide zelf weggecloond.
Als ik die rechterwang dan beter bekijk lijkt het me of er een brush-streep loopt van dat vlekje tot aan haar neusvleugel. Waat niet of je daar ergens geshopt Jeff, maar zo lijkt het.
Dat gezegd zijn vind ik het nog altijd een nette plaat
Comment