Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind 'em heel knap. Ik zie de laatste tijd heel wat mooie platen voorbij komen van je. Ofwel doe jij de hele dag niks anders Ofwel heb je begod een goei oog voor compositie en licht
ik vind 'em heel knap. Ik zie de laatste tijd heel wat mooie platen voorbij komen van je. Ofwel doe jij de hele dag niks anders Ofwel heb je begod een goei oog voor compositie en licht
Ik werk full time en fotografie is voor mij een toffe hobby. Compositie en licht zijn dingen waar iedereen mee bezig is op fotografisch vlak ... gewoon je ding doen doen en proberen je eigen niet in een "vakje" te stoppen ... tjah, over jezelf iets neerpennen is zo moeilijk
hmmm ... zalig beeld ... krijg er zin in ...
languit in tgras liggen, sinderende warmte van de zon ...
een licht briesje, tgeluid van krekels
's avonds de verlossende regenbui ...
5de maal dat ik deze bekijk, schitterende opname.
Wat echter steeds mijn aandacht trekt is dat zwart bolletje onder haar linkeroog.
Haar rechteroog ook, maar deze valt minder op.
Zou dit beeld eens willen zien zonder...
Het is enorm klein, maar een tevens en enorme blikvanger voor mij, vreemd dat niemand anders dit vermeld. Zonder dat bolletje zou de plaat voor mij rustiger worden, en zullen mijn ogen wat meer over dit prachtig plaatje glijden.
Comment