Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Idioot vind ik dat je iemand vraagt om zijn/haar stijl te gaan veranderen of iets anders te gaan proberen. Dat slaat echt nergens op.
Ik vraag ook niet aan een wielrenner om op een mountainbike te stappen of aan een volkszanger een opera te zingen.
ik vraag aan jouw ook niet om te gaan schaatsen he. Ik vraag wel om iets anders te doen. Das het zelfde als aan een spurter te vragen om wat meer op 'fond' te trainen zodat die niet alleen de massasprints kan winnen maar ook de Ronde van Vlaanderen.
De meeste van je platen zijn qua belichting en bewerking hetzelfde, 't is gewoon een andere meisje in een ander kleedje. Ik weet wel, ze zijn elke keer. En voor die meisjes is het natuurlijk super.
Maar als je elke dag zo'n plaat op een fotografieforum post dan gaat het 'waauw'-gevoel stilaan weg. En dat is waar ik je op wees.
En natuurlijk MOET je niets anders gaan doen. van mij mag je dit blijven doen zolang je wilt.
ik vraag aan jouw ook niet om te gaan schaatsen he. Ik vraag wel om iets anders te doen. Das het zelfde als aan een spurter te vragen om wat meer op 'fond' te trainen zodat die niet alleen de massasprints kan winnen maar ook de Ronde van Vlaanderen.
De meeste van je platen zijn qua belichting en bewerking hetzelfde, 't is gewoon een andere meisje in een ander kleedje. Ik weet wel, ze zijn elke keer. En voor die meisjes is het natuurlijk super.
Maar als je elke dag zo'n plaat op een fotografieforum post dan gaat het 'waauw'-gevoel stilaan weg. En dat is waar ik je op wees.
En natuurlijk MOET je niets anders gaan doen. van mij mag je dit blijven doen zolang je wilt.
Als ik Madmax zie posten, dan weet ik wat ik mag verwachten. Dus zeur maar (muggezifterij noemen ze dat langs dees kanten) zegt ie dan
Awel, ik vind dat er iets is met de ogen. Er klopt iets niet. Er zit precies een witte rand op het wit van de ogen. En ik wordt altijd eerst naar de ogen getrokken in een foto....
Maar verder echt niks dan lof hoor.
Als ik Madmax zie posten, dan weet ik wat ik mag verwachten. Dus zeur maar (muggezifterij noemen ze dat langs dees kanten) zegt ie dan
Awel, ik vind dat er iets is met de ogen. Er klopt iets niet. Er zit precies een witte rand op het wit van de ogen. En ik wordt altijd eerst naar de ogen getrokken in een foto....
Maar verder echt niks dan lof hoor.
Kun je iets specifieker zijn? Ik zie het nl. niet. Of bedoel je de reflectie in het model haar rechteroog? Als het niet veel moeite is mag je ook een pijltje of streepje erbij zetten, dan kan ik even kijken wat jij ziet. Thnx.
ewel kga ook eens muggeziften, anders denk je dat je te goed bent....
ik zag op het voorhoofd eerst een "buil" wegens die schaduw van de haarlok.....maar rap op te lossen denk ik...
zeer knappe fotografie trouwens.....
Prachtige opname van een super model!
Congrats.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment