Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik ga tegenwoordig regelmatig op je site zien ... dus ik zie ze meestal al voor ze hier verschijnen
Maar deze vond ik uit de 'laatste 20' de meest sensuele. Niks laten zien, en toch genoeg om na te denken
Qua techniek geef ik geen commentaar meer. Alleen moet je wel oppassen dat je niet in een vast stramien terecht komt en dat het bandwerk wordt. Want dan nog mogen de foto's zo mooi zijn, als je ze elke dag te zien krijgt wordt het maar gewoontjes. Dus ... ik zou jouw eens graag iets anders zien doen. Een (compleet) andere stijl, maar dan wel met jouw technische bagage.
[QUOTE=lana;1380520]nu is het melk met koffie & dan is het koffie met melk
= café macchionato, ook lekker!
Maar de foto vindt ik zo niet verkeerd. Sterker, vindt de verbeelding zelfs in de achtergrond erg goed. Voor mij niks meer aan doen.
Wel erg met Perrush eens. Mooi verwoord. Deze stijl is ondertussen bekend en het lijkt erop dat je deze tot in de finesses beheerst. Misschien een uitdaging om iets te proberen?
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
Ik vind het mega-tof dat ik altijd zoveel reacties krijg. De meeste zijn ook super positief! Echt leuk en ik bedank me daar ook voor.
Jammer vind ik wel dat mijn platen (voor sommige van jullie) gaan vervelen.
Idioot vind ik dat je iemand vraagt om zijn/haar stijl te gaan veranderen of iets anders te gaan proberen. Dat slaat echt nergens op.
Ik vraag ook niet aan een wielrenner om op een mountainbike te stappen of aan een volkszanger een opera te zingen.
Mijn stijl is (vooralsnog) beautyplaten en daar ben ik zot op. Ik maak ze, mijn meisjes zijn er gek op, en ik doe het met ontzettend veel passie en liefde.
Dus ‘zeur’ en bekritiseer mijn platen tot je een ons weegt… echt heel graag zelfs , maar vraag me niet om mezelf kaal te scheren en in dameskleding te gaan rondlopen.
Comment