Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nameless too

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nameless too

Nog 3 foto's uit m'n shoot met Stephanie

Enjoy!

Mvg,

Re: Nameless too

Mooie reeks, krap gekaderd... geeft wat meer spanning.
    Vind ze alledrie zeer goed, maar mijn keuze gaat naar nr 3.
    Canon 6D

Comment

heel goed gedaan, vooral de open ogen geeft bij de laatste juist iets extra's, tegen over de gesloten ogen bij de anderen, gezien de bloten borst(en).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind in deze fotografie het spannende in no1 en 3 toch het mooist, hoewel er niets mis is met no2.

Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Vind in deze fotografie het spannende in no1 en 3 toch het mooist, hoewel er niets mis is met no2.

Met nr 2 vind ik inderdaad ook niks mis. Ik liet haar eerder die pose nemen omwille dat men veel te weinig zo'n beeld ziet. Ten eerste, recht toe recht aan. En ten tweede, geen uitdagende blik bij zo'n pose. Eerder de terughoudendheid contrasterend met het openstellen.
          Bij het afwerken van de foto's vond ik het zeker iets hebben, maar wou jullie mening even weten, vandaar m'n posting van deze foto.

Blijkbaar magertjes want de reactie's liggen niet in verhouding met het aantal views

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Met nr 2 vind ik inderdaad ook niks mis. Ik liet haar eerder die pose nemen omwille dat men veel te weinig zo'n beeld ziet. Ten eerste, recht toe recht aan. En ten tweede, geen uitdagende blik bij zo'n pose. Eerder de terughoudendheid contrasterend met het openstellen.
            Bij het afwerken van de foto's vond ik het zeker iets hebben, maar wou jullie mening even weten, vandaar m'n posting van deze foto.

Blijkbaar magertjes want de reactie's liggen niet in verhouding met het aantal views

Mvg,
            Ik vind no2 een prachtfoto hoor, maar juist dat spannende van NET NIET, vind ik altijd zo mooi in dit soort platen. Geeft heel veel spanning aan een plaat vind ik. Ik vind dat je lekker op weg bent met deze fotografie en hoop zelf ook nog eens hieraan te kunnen werken.
            Ik volg je gestaag

En die views... tja... Ik verbaas me ook wel eens over de aantallen maar ik geloof dat er ook 100000 robots aan het werk zijn
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

je bent dubbel & dik geslaagd in de opzet van je foto's ... khou absoluut van de kwestbaarheid & menselijkheid die ze uitstralen ... zonder franjes ... geen decor om je in te verstoppen ... just a woman being herself in front of a lens ... that's the way to go
              Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Ho ja , kan je niet zo op afgaan he.

Ik vind foto 1 alleszinds een klassefoto. Ik ben dan ook grote fan van lijnen.

Ik kan uw redenering over twee volgen maar vind ik te theoretisch van benadering. Ik zou toch croppen nr een vierkant formaat vb.

Comment

Working...
                X