Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel goed gedaan, vooral de open ogen geeft bij de laatste juist iets extra's, tegen over de gesloten ogen bij de anderen, gezien de bloten borst(en).
grt,bouk.
Vind in deze fotografie het spannende in no1 en 3 toch het mooist, hoewel er niets mis is met no2.
Met nr 2 vind ik inderdaad ook niks mis. Ik liet haar eerder die pose nemen omwille dat men veel te weinig zo'n beeld ziet. Ten eerste, recht toe recht aan. En ten tweede, geen uitdagende blik bij zo'n pose. Eerder de terughoudendheid contrasterend met het openstellen.
Bij het afwerken van de foto's vond ik het zeker iets hebben, maar wou jullie mening even weten, vandaar m'n posting van deze foto.
Blijkbaar magertjes want de reactie's liggen niet in verhouding met het aantal views
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Met nr 2 vind ik inderdaad ook niks mis. Ik liet haar eerder die pose nemen omwille dat men veel te weinig zo'n beeld ziet. Ten eerste, recht toe recht aan. En ten tweede, geen uitdagende blik bij zo'n pose. Eerder de terughoudendheid contrasterend met het openstellen.
Bij het afwerken van de foto's vond ik het zeker iets hebben, maar wou jullie mening even weten, vandaar m'n posting van deze foto.
Blijkbaar magertjes want de reactie's liggen niet in verhouding met het aantal views
Mvg,
Ik vind no2 een prachtfoto hoor, maar juist dat spannende van NET NIET, vind ik altijd zo mooi in dit soort platen. Geeft heel veel spanning aan een plaat vind ik. Ik vind dat je lekker op weg bent met deze fotografie en hoop zelf ook nog eens hieraan te kunnen werken.
Ik volg je gestaag
En die views... tja... Ik verbaas me ook wel eens over de aantallen maar ik geloof dat er ook 100000 robots aan het werk zijn
je bent dubbel & dik geslaagd in de opzet van je foto's ... khou absoluut van de kwestbaarheid & menselijkheid die ze uitstralen ... zonder franjes ... geen decor om je in te verstoppen ... just a woman being herself in front of a lens ... that's the way to go
Comment