Groeten, Cahor
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portrait of a Girl
Collapse
X
-
-
Re: Portret of a Girl
Mooie foto's, de plooi onder haar linker oog stoort mij, daar krijg ik een mooie glimlach voor in de plaats. Mooi scherp, zelfs de tijd is af te lezen van haar polshorloge en ook de compos vind ik goed gekozen. Mooi werk.
LuckyNikon D300s met nog wat glas en attributen
Foto Lucky
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties hoor!
Ik vind modelfotografie nog steeds zeer moeilijk. Als ik thuis de foto's bekijk bedenk ik wat er allemaal beter kon. Het lukt me nog niet dat proces om te draaien, om het op het moment zelf in te zien.
Achja, we komen er wel
Groeten, Cahor
Comment
-
-
Re: Portrait of a Girl
Mooie beelden, leuke kleurtjes, mooie compo.
Maar wat me opvalt is dat de beelden een grote scherptediepte hebben, ik had liever minder DOF gezien.
Comment
-
laatste de voorkeur, bij de eerste opname valt de dukdalf net effe te veel op.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Knappe meid en foto's No 1 is het helemaal voor mij!Groetjes, Damiaan.
Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtJe bent niet volledig in je titel... of a beautifull girl moet het zijn Maar iets teveel scherptediepte voor mij, zodat bv het staketsel afleidt..
Jammer van dat staketsel
@Picasso: Normaal val ik niet over spelling, echter deze keer ...
of a very beautifull girl
Comment
-
Eerste voor mij (staketsel stoort me niet echt, maar was misschien toch best ietsje minder scherp geweest).
En heren (Picasso en James) : als je toch over spelling begint te struikelen : beautiful is wel met 1 L geschreven ... en ja, de juffrouw is zeer mooi
Gr, Hilde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht@Picasso: Normaal val ik niet over spelling, echter deze keer ...
of a very beautifull girl
Soit, op die eerste stoort niet zozeer dat staketsel mij, maar wel het haar. Ik zou ook de foto afknippen ietsjes onder de "décolleté". Op de tweede, hoewel ik die van pose wel fijn vind, zie ik naar mijn zin te weinig van het model, de derde vind ik dan weer heel geslaagd. Je ziet om wie het gaat, en ook het licht draagt bij aan de frisse ongedwongen pose.
Trouwens op alledrie de foto's wel proficiat met dat losse, ongedwongene.
Comment
Comment