of ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Esme
Collapse
X
-
-
Re: Esme
Mooi licht op het gezicht. Leuk hoe het linker oog (standpunt van de kijker) contrasteert met het donkere gelaatsdeel.
De lege ruimte links van het gezicht bouwt een bepaalde spanning op en geeft tegelijk rust aan het beeld.
Wat me wel stoort is dat de achtergrond en het textiel rond het hoofd bijna niet te onderscheiden zijn. Een subtiel tegenlichtje was hier misschien wel op zijn plaats geweest.
Greetz
-
Zal wel niet bij iedereen in de smaak vallen (te donker, te veel schaduw van het haar, landscape ipv portrait, enz), maar ik vind 'm mooi. Niet van dat gepolijste, maar lekker naturel gezicht. Dus, om op je vraag terug te komenOp een gave huid kun je niet scherpstellen
Simpele albumpjes
Comment
-
Een mooie naturel, het licht valt mooi op het gelaat, hierin volg ik helemaal.
Maar (het kan ook aan de monitor liggen waarop ik kijk natuurlijk) er is geen duidelijke scheiding tussen model en de achtergrond, de schaduwen gaan gewoon over in de achtergrond. Ik zie liever toch een beetje aftekening in dit geval.
Comment
-
prachtig, de rust die hiervan uitstraalt is echt en ik moet fast fingaz tegenspreken over die kap, doordat deze overloopt in de achtergrond gaat (volgens mij) alle aandacht naar het gezicht waar dan die prachtige ogen op je wachten. een beeld waar ik lang naar gekeken heb...
groeten, robbePrepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtEen mooie naturel, het licht valt mooi op het gelaat, hierin volg ik helemaal.
Maar (het kan ook aan de monitor liggen waarop ik kijk natuurlijk) er is geen duidelijke scheiding tussen model en de achtergrond, de schaduwen gaan gewoon over in de achtergrond. Ik zie liever toch een beetje aftekening in dit geval.
Op mijn afdruk en op mijn scherm kun je wel een licht onderscheid zien tussen de kap op haar hoofd en de achtergrond. Maar ik heb dit bewust heel klein gehouden, zodat echt alle aandacht naar haar gezicht gaatD7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
Vind het ook een heel natuurlijk portret. Maar zelf vind toch teveel zwart aan de linkerkant. Als ik mijn hand daar op hou, vind ik het zelf prettiger kijken. Maar das persoonlijke smaak. Portret is verder prima.
Ook ga ik mee met een miniem scheidingslijntje.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnoudt Bekijk bericht^chapeau
(is de foto onderts aangepast? ik zie de scheidingslijn eigenlijk perfect )
bovenstaande foto is de versie zoals ik hem gepost heb. Hij is sindsdien niet meer aangepast.D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
-
Comment