Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vlaamse primitieven
Collapse
X
-
-
Re: Vlaamse primitieven
Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk berichtJezus Christus, waar blijf je ze toch halen?
Alweer sterk
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk berichtJezus Christus, waar blijf je ze toch halen?
seppuku.
Wat me aanspreekt is de eenvoud en de kracht in het verhaal van die foto.
Groetjes
Skitch" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk berichtIk vraag het me ook af , engelengeduld & een opmerkzaam oog zeker ?
Het is gewoon 'zien' en het verband kunnen leggen van verschillende zaken. Ik denk dat 99,9% van de BD'ers hier gewoon zou voorbij lopen zonder de schilder te combineren met die twee borden. Als je echt op zoek gaat naar het beslissende moment dan 'zie' je dit gewoon. Het is ook zeer leerzaam om foto's van Cartier-Bresson, Doisneau... te bekijken en bij elke goede foto je afvragen waarom je het zo mooi vindt.
Ik vind het mooi hoe Skitch het verwoordt: "de eenvoud en de kracht in het verhaal" Ik hou van eenvoudige foto's. Geen drukke achtergronden voor mij. Het moet simpel blijven, maar toch krachtig genoeg.
Bedankt mensen voor jullie fijne reacties!
Comment
-
Waar is dit getrokken? Ik vind het nogal een droevige gevel om dergelijke 'meerwaarde'-posters op te hangen. Ik vind ze een beetje uit de toon vallen.
Om de andere BD'ers tegen te spreken vind ik het eigenlijk geen mooie foto. Er zit niet echt een mooie compositie in naar mijn mening.
Het verhaal erachter maakt natuurlijk veel goed, maar ik denk dat er nog een meer in deze foto zat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht................................. Er zit niet echt een mooie compositie in naar mijn mening.
Het verhaal erachter maakt natuurlijk veel goed, maar ik denk dat er nog een meer in deze foto zat.
Maar het is die (slecht geverfde... ) leegte aan de linkerkant die een link legt met de contradictie van rechts.
Maar iedereen interpreteert een foto op zijn eigen manier.
Groetjes
Skitch" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
sterk hoor, heel sterk.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment