Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaamse primitieven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlaamse primitieven

Oorspronkelijk geplaatst door eranosian Bekijk bericht
    Het is gewoon 'zien' en het verband kunnen leggen van verschillende zaken.
    En dat is echt wel iets wat jij ongelooflijk goed kunt.

Zalige foto.
    I put the sexy in dyslexia

Comment

Schitterend

ja hoor deze is echt super
      Mvg,
      Marijn

My Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
        Waar is dit getrokken? Ik vind het nogal een droevige gevel om dergelijke 'meerwaarde'-posters op te hangen. Ik vind ze een beetje uit de toon vallen.

Om de andere BD'ers tegen te spreken vind ik het eigenlijk geen mooie foto. Er zit niet echt een mooie compositie in naar mijn mening.
        Het verhaal erachter maakt natuurlijk veel goed, maar ik denk dat er nog een meer in deze foto zat.

Ik heb deze foto vorige week gemaakt in Antwerpen. Als ik me niet vergis in een zijstraatje van de Meir. Ik ben blij om ook jou mening te lezen! De compositie vind ik persoonlijk wel geslaagd. Er was nog een derde reclamebord helemaal rechts die niets met de Vlaamse primitieven te maken had. Links had ik nog wat van die gele muur, maar ik vond dat ik al genoeg had. Als ik een paar stappen naar rechts had gezet dan had ik een betere compo, maar dan zag je de verfborstel niet meer.

Hoe had jij dit aangepakt?
        [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

FotoBlog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eranosian Bekijk bericht
          Ik heb deze foto vorige week gemaakt in Antwerpen. Als ik me niet vergis in een zijstraatje van de Meir. Ik ben blij om ook jou mening te lezen! De compositie vind ik persoonlijk wel geslaagd. Er was nog een derde reclamebord helemaal rechts die niets met de Vlaamse primitieven te maken had. Links had ik nog wat van die gele muur, maar ik vond dat ik al genoeg had. Als ik een paar stappen naar rechts had gezet dan had ik een betere compo, maar dan zag je de verfborstel niet meer.

Hoe had jij dit aangepakt?
          Als ik lees met welke omstandigheden je te maken had, heb je het wel nog goed aangepakt eigenlijk. Je kunt natuurlijk niets wijzigen aan de omgeving (plaatsing van de posters, kleur van de muur, ...) of het zou geen spontane straatopname meer geweest zijn.
          Ik zou ook wat meer naar rechts gegaan zijn, zodat je frontaler stond (nu is het niet frontaal en niet echt vanuit een hoek), of eventueel nog schuiner, maar zoals je zei zie je dan de borstel niet meer of gaat de 3e poster niet meer in het plaatje passen.

Begrijp me niet verkeerd, het blijft een sterke foto en goed gezien. Toch vind ik het stiekem een beetje jammer dat je geen betere omstandigheden had
          http://kasper.photography & Flickr

Comment

Working...
          X