Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alle hulde voor dit werk. Prima in beeld gebracht, ook de achtergrond. Heb zelf een Cd gemaakt voor klassieke gitaar (inclusief muziekboek) en kan dit echt smaken.
3 x een dikke
ahzo dit is het kaartje waar je over sprak.
heel mooi. mag ik zo vrij zijn nog iets te zeggen ?
achtergrond is origineel en geslaagd en sluit aan bij de hobby.
tekst zo ik persoonlijk niet 3 d maken. gewoon lettertype op de achtergond.
en zou het wat zijn om de zwarte doorschemerende band niet gewoon weg te laten en je foto's te omgorden met een wit biesje ?
het rode van je foto's , overgaand in het zwart op de bruine tint vind ik qua schakeringen wat te dicht bij elkaar liggen.
don't shoot me hé. tis alleszinds al beter dan menig bandwerk in de etalages van veel communieshoots.
Proficiat met je communiekant.
Heb zelf ook een Dries en die speelt ook klassieke gitaar....
on topic:
Originele uitwerking, alleen de uiterst rechtse foto valt wat uit de (toon) reeks.
Duim staat er ook niet volledig op.
Maar alleszins knap gemaakt.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment