Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vindt hem mooi...al heb ik het idee dat de benen niet weg kunnen zo....maar eerlijk is eerlijk ik doe dit soort fotografie dan ook niet, vindt het desalniettemin geweldig om naar te kijken...
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
Je ziet wel eens van die foto's en dan denk je.. hmm.... Maar hier heb ik iets van wow....Vooral door de mooie belichting en bewerking. Ik ben een fan van fine-art en vind deze ook heeeeel mooi!
zalig mooi belicht en heel knap de harmonie in textuur van het touw en de huid ... kvind het touw tikje te symmetrisch & gekunsteld ... benieuwd naar andere beelden
Het zou geweldig zijn mocht naast deze foto ook een foto hebben
van de studio, de stand van lampen en reflectoren, zodat andere
(ik ondermeer) iets kunnen bijleren
Mooi die comb van bleke koord op donkere huid. Het licht valt voor 90 % goed, daarmee bedoel ik dat het op de bips iets te zwaar uitvalt waardoor detail verloren gaat IMHO.
Op de foto niets aan te merken... zalige lichtinval, en prima compo, maar de koord past m.i. niet in het plaatje. Een dergelijk kaliber van touw past perfect bij een mannelijk model dat stevig gebouwd is. Dit soort scheepstouwen met een aanzienlijk gewicht, vind ik niet passen op dit frèle lichaam. Mij stoort het in deze. Puur persoonlijk natuurlijk.
@ Festina: Ik heb deze foto ook zonder koord,maar is veel minder interesant,
omdat je dan volledig het contrast tussen de witte koord en de donkere huid mist....
kwa belichting word het dan fototechnisch ook wel wat minder spannend!
Comment