Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb vannacht ook nog zitten kijken en ik ben niet in slaap gevallen. Prachtig document!
"Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
Uit: Apocrief
Erik... schitterend man. Prachtige fotografie.
Je hebt Japan hier heel mooi in beeld gebracht. Van de rust op het platteland naar de helse drukte in de steden met enkele architecturale hoogstandjes. Ook het geloof komt mooi aan bod, alsook het culinaire deel.
De foto's nemen is één, maar de presentatie ervan is twee.
Elke foto is AF, je zwart-wit omzettingen zijn prachtig.
Het is niet zomaar een diashow waarbij het ene plaatje na het andere komt, tot vervelends toe. Dit is een actieve show met kleurovergangen, in -en uitzoomen en mooie muziek. Dit maak de show spannend en aantrekkelijk.
Als jij iets doet, dan doe jij het goed.
Nogmaals, knap werk Erik.
Schitterende fotografie en prachtig gepresenteerd
met de muziek erbij : genieten geblazen !
Sterkste beeld vind ik de man met de meeuw, da's een beeld dat gewoon blijft hangen bij mij.
Helemaal af
Zo heel anders dan al die losse foto's ...
Ga je er nog 1 maken? Volgens mij heb je nog voldoende materiaal over
Het resultaat doet het werk volgens mij vergeten
Mooie fotoserie, hele mooie kleurovergangen, mooi totaalbeeld.
De muziek vond ik minder, en soms storend bij sommige beelden, misschien een kwestie van smaak.
Comment