Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Japan, foto en diashow

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Japan, foto en diashow

Een foto uit een diashow met geluid over Japan. Niet alleen mensen, maar ook gebouwen, natuur etc, maar vnl toch mensen.

Onder de foto een link naar de diashow. Indien je er behoefte aan voelt, graag niet alleen reacties op de foto's, maar ook of de diashow (met geluid) goed werkt op je systeem (en indien niet, welk systeem/browser ed). Alvast dank

Veel plezier hopelijk,
    Erik
    Last edited by Erik Mansvelders; 10 april 2007, 03:03. Reden: diashow verwijderd, zie #41

Re: Japan, foto en diashow

Erik,

Firefox meldt de installatie van een Plug-in maar vindt de betreffende plugin niet...
    Kan de slideshow dus niet bekijken met firefox.

edit: Plugin gevonden maar denk dat het wel mensen afschrikt om onbekende plugins te willen installeren....
    Last edited by Godi; 2 april 2007, 18:21. Reden: Plug in gevonden
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

Dank alvast voor de snelle reactie. De diashow is gemaakt met Photodex Producer. Voor het afspelen is dacht ik Presenter nodig. Ik denk dat het deze plugin is die je op de site van Photodex kunt downloaden en installeren:

Wellicht dat het dan wel werkt ?

Erik

Comment

Erik,

Ik heb hier echt van genoten !

Een rustige show zonder veel exotisch overgangen, dit weet ik te waarderen.

De muziek vond ik een ietsje minder, maar mijn vrouw dan weer heerlijk, maar dat is persoonlijk.
        Als je nog shows maakt, dan hoop ik dat we ze ook mogen bekijken.

Grt
        Plette
        www.wildlifepixs.com

Comment

Inderdaad Eric, de installatie van de plugin in Mozilla is een beetje verwarrend...

Maar de show is áf! en het is echt de moeite waard om te zien.

Persoonlijk vind ik de overgangen een beetje abrupt, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.

Jef

Comment

schitterend gedaan!!

ik heb ook een ontbrekende plug-in moeten installeren, maar hier vond FF die wel zelf.

Mooie afwisselende serie van verschillende thema's en presentatie (kleur - ZW, in- en uitzoomen,..)! De aandacht verslapt in elk geval niet, ik heb me op geen enkel moment afgevraagd of het nog niet bijna gedaan was.

Persoonlijk vond ik de muziek ook iets minder maar dan vooral in het begin: er kwam iets dreigends in, als in een film waar iets spannends staat te gebeuren, maar bij zo'n fotoreeks weet je dat dat wellicht niet komt dus zie ik de meerwaarde daar niet direct van. Rest van de muziek was wel ok, ik besef dat dat wel erg persoonlijk is.
            Imagination is intelligence having fun.
            Piep!

Comment

Mooie Show in perfecte kwaliteit, goed gebruikmakend van harde en zachte overgangen, met het juiste geluid(muziekkeuze) .
              Bewust gekozen om de show in zo hoge kwaliteit op het net te zetten? Uploaden naar photodex en wie weet win je nog een prijs met hun maandelijkse wedstrijd.
              groeten,

Stefan M.

Comment

Grote klasse, Erik

Niet alleen schitterende foto's, maar ook een perfecte dosering en timing
                En als je het mij vraagt, de bijpassende muziek maakt het helemaal af!

Groetjes

K@rel
                Is this the real life? Is this just fantasy?
                Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Die fotoshow is een aanrader voor iedereen om eens te zien
                  My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Op mijn mac krijg ik de fotoshow niet aan de praat, zowel "Safari" als "Firefox" doen moeilijk.

Comment

Toppie
                      Mooie strakke beelden, dankzij de beweging toch weer iets meer onthullend.
                      Kortom, zeer de moeite om het voor een tweede keer over je netvlies te laten glijden. Genieten noem ik zoiets
                      Groeten,
                      Ludo

Comment

de foto vind ik alvast TOP ... supercompo & omzetting ... zalig om naar te kijken ... diashow volgt
                        Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                          de foto vind ik alvast TOP ... supercompo & omzetting ... zalig om naar te kijken ... diashow volgt
                          En ik vind dat SAAAIIII, meestal dezelfde timing, om van in slaap te vallen...
                          heel weinig "Actie" in de vertoning, verticale panorama's .
                          Sommige beelden zijn heel mooi, andere .
                          Mijn menig: ...geen aanrader. Sorry.
                          Tegen "vandaag" zeggen we morgen ... "gisteren".

Wat maak dat uit .. ' t is 't resultaat dat telt..

Comment

geweldig in mekaar gestoken met afwisselende foto's, de beweging in de foto's en de overgangen passen goed bij de thematiek van de foto's. Voor mij een dikke 10/10
                            Japan is zo niet mijne dada, moest het dat wel zijn, zat ik hier al niet meer te t...
                            -----------------------
                            www.maartensomers.be
                            -----------------------

Comment

*lekker*
                              http://www.duister.org

Comment

Working...
                              X