.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Meisje van Dendermonde.
Collapse
X
-
-
Re: Meisje van Dendermonde.
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtWel een speciaal beeld een beetje spooky
Intrigrerend, zit heel wat in
Ik wil, ik grijp, ik..... of geef geef me AUB .............?
kleuren mogen voor mij net iets frissermvg,
Ludo V.
Comment
-
volgens mij was het geef hier die camera "ik wil foto's maken " en daarna was hij zijn camera een half uur kwijt Hij is wat vlak maar dat geeft hem misschien juist iets aparts, ik vind hem wel geslaagd , zeker gezien de omstandig heden.Jammer van haar li duim , maar je had het beslist niet voor het zeggenMotto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
-
Ik heb een foto’ willen maken waar ieder zijn eigen fantasie de vrije loop kon laten.
Wim
Een foto hoeft niet altijd een registratie van de werkelijkheid te zijn.
Sommige foto’s zijn kunstwerken omdat de fotograaf de inhoud een andere illusie mee kon geven en dat heb ik hier ook geprobeerd, misschien geen kunstwerk maar wie niet blijft experimenteren in de fotografie…….is uitgefotografeerd
Ik moet wel toegeven dat ik mijn camera een tijdje aan haar kwijt ben geweest, en we even flink wat lol hebben gehad.
Puerte
De kleur moest de sfeer van de foto mede bepalen. Ik heb dezelfde foto ook keurrijker, maar dan is de sfeer gelijk weg. Ik heb hier bewust voor gekozen. De hele serie foto’s is genomen met gele spots aan de bovenkant en links had ik daglicht. Het veranderen van de WB gaf op de andere foto’s die ik hiervan maakte, geen beter resultaat.
De lange sluitertijden maakten het er niet gemakkelijker op. (1/8 sec bij F4.5)Grt,
Hexagon
Comment
-
-
leuk shot hoor, beetje uit een enge film.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk berichtIk heb een foto’ willen maken waar ieder zijn eigen fantasie de vrije loop kon laten.
Wim
Een foto hoeft niet altijd een registratie van de werkelijkheid te zijn.
Sommige foto’s zijn kunstwerken omdat de fotograaf de inhoud een andere illusie mee kon geven en dat heb ik hier ook geprobeerd, misschien geen kunstwerk maar wie niet blijft experimenteren in de fotografie…….is uit gefotografeerd
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
Comment