Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meisje van Dendermonde.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Meisje van Dendermonde.

.....
    Last edited by Hexagon; 14 augustus 2007, 15:06.
    Grt,
    Hexagon

Re: Meisje van Dendermonde.

Wel een speciaal beeld een beetje spooky
    Intrigrerend, zit heel wat in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
      Wel een speciaal beeld een beetje spooky
      Intrigrerend, zit heel wat in
      Inderdaad

Ik wil, ik grijp, ik..... of geef geef me AUB .............?

kleuren mogen voor mij net iets frisser
      mvg,
      Ludo V.

Comment

volgens mij was het geef hier die camera "ik wil foto's maken " en daarna was hij zijn camera een half uur kwijt Hij is wat vlak maar dat geeft hem misschien juist iets aparts, ik vind hem wel geslaagd , zeker gezien de omstandig heden.Jammer van haar li duim , maar je had het beslist niet voor het zeggen
        Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
        Canon eos 7D Mijn site

Comment

zou het kunnen dat de foto gepost in AdobeRGB ?, zou hem eens omzetten naar sRGB, zal veel meer kleur krijgen en ook minder vlak worden.

Comment

Ik heb een foto’ willen maken waar ieder zijn eigen fantasie de vrije loop kon laten.

Wim

Een foto hoeft niet altijd een registratie van de werkelijkheid te zijn.
            Sommige foto’s zijn kunstwerken omdat de fotograaf de inhoud een andere illusie mee kon geven en dat heb ik hier ook geprobeerd, misschien geen kunstwerk maar wie niet blijft experimenteren in de fotografie…….is uitgefotografeerd
            Ik moet wel toegeven dat ik mijn camera een tijdje aan haar kwijt ben geweest, en we even flink wat lol hebben gehad.

Puerte

De kleur moest de sfeer van de foto mede bepalen. Ik heb dezelfde foto ook keurrijker, maar dan is de sfeer gelijk weg. Ik heb hier bewust voor gekozen. De hele serie foto’s is genomen met gele spots aan de bovenkant en links had ik daglicht. Het veranderen van de WB gaf op de andere foto’s die ik hiervan maakte, geen beter resultaat.
            De lange sluitertijden maakten het er niet gemakkelijker op. (1/8 sec bij F4.5)
            Grt,
            Hexagon

Comment

leuk shot hoor, beetje uit een enge film.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hexagon Bekijk bericht
                Ik heb een foto’ willen maken waar ieder zijn eigen fantasie de vrije loop kon laten.

Wim

Een foto hoeft niet altijd een registratie van de werkelijkheid te zijn.
                Sommige foto’s zijn kunstwerken omdat de fotograaf de inhoud een andere illusie mee kon geven en dat heb ik hier ook geprobeerd, misschien geen kunstwerk maar wie niet blijft experimenteren in de fotografie…….is uit gefotografeerd

??? Ik weet niet of dit een antwoord voor mij is, maar in andere woorden gezegd , bedoel ik het zelfde. Juist de vlakke kleuren doen hier iets extra's met de foto "Hij is wat vlak maar dat geeft hem misschien juist iets aparts, ik vind hem wel geslaagd , zeker gezien de omstandigheden" en ik heb gezien hoe het ging dus ik vind hem dus best geslaagd . Als ik niet beter wist zou je zo een scène uit een griezelfilm kunnen zijn; "de kleine verwurger"
                Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                Canon eos 7D Mijn site

Comment

Wim

Nee, het was meer in het algemeen.
                  Grt,
                  Hexagon

Comment

Bijna sprekende foto, mooi gedaan.

Comment

Working...